“Tallink” neapmierināts ar Rīgas ostas nodrošināto servisu 0

Igaunijas prāmju operators “Tallink” ir neapmierināts ar Rīgas ostas nodrošināto servisu un infrastruktūru, 18.martā vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Esmu mazliet šokā” – Jāņa Timmas draugs publicē saraksti, kas, viņaprāt, apstiprina faktu, ka viņam kāds “palīdzējis” aiziet no dzīves
Kokteilis
Astroloģe nosauc zodiaka zīmi, kurai februārī gaidāmi žilbinoši panākumi. Citai zodiaka zīmei īpaši neveiksies
Kokteilis
“Viņa lūdza izgriezt tās ainas…” Meliem īsas kājas! Klajā nācis vēl viens Annas Sedokovas rūpīgi glabātais noslēpums
Lasīt citas ziņas

Raidījums ziņo, ka “Tallink” nosūtījusi vēstuli Satiksmes ministrijas, Rīgas domes, Rīgas brīvostas pārvaldes un “Rīgas pasažieru termināls” vadībai.  Kuģošanas kompānija esot neapmierināta, jo visas aizvadītās ziemas laikā pasažieriem no “Tallink” kuģa krastā bija jāizkāpj cauri autoklājam, kā arī kuģošanas kompānija jau krietnu laiku bija lūgusi uzlabot piestātni, lai nodrošinātu normālu autotransporta iebraukšanu kuģī un nobraukšanu no tā.

“Tallink Grupp” izpilddirektora vietnieks Andress Hunts nosūtītajā vēstulē atzīmē: “Diemžēl neieinteresētā attieksme no Rīgas brīvostas un “Rīgas pasažieru termināls” puses, sliktais tehniskā aprīkojuma un iekārtu stāvoklis, kā arī ostas apkaime kopumā neatbilst mūsu centieniem Rīgai izcelties kā izsmalcinātam tūrisma galamērķim, lai gan tā varētu būt. Mūs uztrauc tas, ka nav atbalsta infrastruktūrai, kas ir svarīga ostas darbam. Lai gan šajā ostā ir viena no augstākajām ostu nodevām Baltijas jūras reģionā, pakalpojumu kvalitāte neattaisno ne viesu, ne pakalpojuma sniedzēja cerības.”  

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rīgas pasažieru termināls” tehniskais direktors Jānis Dzērvītis raidījumam pastāstīja, ka pērn septembrī sākta jaunas, regulējamas hidrauliskas rampas būvniecība, lai varētu nodrošināt normālu autotransporta uzbraukšanu uz prāmja un nobraukšanu no tā. “Rekonstrukcijas izmaksas pārsniedz vairāk nekā vienu miljonu eiro, kuras nodrošinām tikai mēs, “Rīgas pasažieru termināls”, par saviem līdzekļiem. Jā, tiesa, plānots bija, ka rekonstrukcija tiks pabeigta jau janvāra sākumā, taču bija nelabvēlīgi laika apstākļi,” sacīja Dzērvītis.

Viņš arī atzīst, ka liela problēma ir ar teritoriju un ar auto transporta izbraukšanu no ostas uz pilsētu, proti, uz Eksporta ielu, ko var atrisināt pārceļot Eksporta ielu uz jauno trasi, kas ir paredzēta teritorijas detālplānojumā. Jau šobrīd pēc Rīgas domes pasūtījuma ir izstrādāts projekts Eksporta ielas pārcelšanai uz jauno trasi, bet darbi apstājušies, jo neesot naudas.

Pēc raidījuma ziņotā, Rīgas brīvostas pārvalde piekrīt, ka citās Baltijas ostās dažādu iemeslu dēļ ostu maksa ir zemāka, savukārt “Rīgas pasažieru termināls” darbu brīvostas pārvalde ietekmēt nevarot, jo tas no ostas teritorijas izslēgts 2006.gadā.

Vienlaikus Rīgas mērs Nils Ušakovs norādījis, ka Rīgas domei ir svarīgi, lai šo divu privāto kompāniju problēmas tiktu atrisinātas, kā arī atzinis, ka vide ir jāsakārto, un apsolījis to darīt šajā un nākamajā vasarā.

Krietni lielāku problēmu nekā divu kompāniju savstarpēju “rīvēšanos” saredz Satiksmes ministrija, informē raidījums, norādot, ka tieši šobrīd Eiropā notiek cīņa par iespējām piedāvāt labākos transporta koridorus un “Tallink” pārvadā ne tikai pasažierus, bet arī lielu daudzumu dažādu kravu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.