“Tad labāk likvidējiet ostas! Varēs sliedes un vilcienus sagriezt metāllūžņos! Vismaz kāda kapeika būs!” Šlesers par ostu reformu 64

Labāk būtu likvidēt ostas, nevis reformēt, jo tad vismaz metāllūžņos varēšot sagriezt sliedes un vilcienus, tā kanāla RīgaTV 24 raidījumā “Ziņu TOP 5” sacīja bijušais politiķis un uzņēmējs Ainārs Šlesers.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Viņš sacīja, ka ostu reforma tiekot virzīta uz priekšu tāpēc, ka “knābisti [ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju (KNAB) saistītas personas] ir izdomājuši, ka vajag pārņemt varu ostās.”

“Tas Šlesers ir kā tāds sarkanais lakatiņš šim bullim – tiem bijušajiem mentiem, drošībniekiem, jurašiem, bordāniem, kuriem ir svarīgi – ja nav Šlesera, nav pret ko cīnīties,” tā Šlesers skaidroja to, ka viņu savulaik pratināja.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kravu kritumu ostās Šlesers saistīja ar pašreizējā satiksmes ministra neizdarību, nesarunājot kravas no austrumiem – Krievijas un Kazahstānas, piemēram.

“Kāpēc māžoties?! Tad labāk pieņemiet lēmumu likvidēt ostas, nevis reformēt, bet likvidēt,” sacīja Šlesers, piebilstot, ka tad vismaz metāllūžņos varēšot nodot sliedes un vilcienus.

“Vismaz kāda kapeika būs,” atzīmēja Šlesers.

Viņš arī skaidroja, ka ostu nozare ir bijusi lielu nodokļu maksātāja. Bet ostu reformas sekas būšot tādas, ka daudzi būs spiesti būt bez darba.

“Šī valdība nav izdarījusi neko! Viņa ir darījusi visu, lai gremdētu ostas. Un tā reforma šodien vispār nevienam nav vajadzīga. Tā ir vajadzīga tikai tiem, kas grib tās ostas privatizēt, izveidot kapitālsabiedrības un beigās pārdot daļu biržā.

Bet tiklīdz kaut vai daļa tiek pārdota biržā, tas nozīmē, ka visa osta kļūst privāta un viņa var aiziet pilnīgi citiem īpašniekiem.

Tad beigās sanāks tā, ka mēs viņas vairs nekontrolēsim. Tad visi kuģu kanāli un tā tālāk būs privātās rokās – tā, ka tas ir noticis ar citām nozarēm,” rezumēja Šlesers.
Uzņēmējs un politiķis Ainārs Šlesers
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.