Ir saprotami un normāli, ka uzņēmumi izmanto dažādus mārketinga paņēmienus, lai piesaistītu jaunus klientus. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj šajā ziņā būt arvien radošākiem. Bet reizēm tomēr šķiet par traku…
Tā var secināt par kādu soctīkla “X” lietotāju, kurš publicējis ekrānuzņēmumu no saņemta līguma par pakalpojumu, ko viņš nemaz nav izvēlējies.
Uzņēmuma “Tet” klients raksta: “Man ir jautājums “Tet”. Ko tas nozīmē? Kāpēc tiek “pabāzts” kaut kāds mistiskais līgums uz 2 gadiem ar fiksētu maksu, ja man ir beztermiņa “biržas” līgums, ko? Tā ir ķeršana uz neuzmanību? Un vēl atļaujas sadaļā “saziņa” atgādināt ka neesot parskstīts?”
Man ir jautājums @mans_tet
Ko ⬇️ nozīmē? Kāpēc tiek "pabāzts" kaut kāds mistiskais līgums uz 2 gadiem ar fiksētu maksu, ja man ir beztermiņa "biržas" līgums, ko? Tā ir ķeršana uz neuzmanību? Un vēl atļaujas sadaļā "saziņa" atgādināt ka neesot parskstīts? 😡 pic.twitter.com/8DY3L3bq0B— Svetlana (@S_v_e_t_i_k81) September 30, 2024
Arī komentāros citi “X” lietotāji ir diezgan skarbi.
Jā, tieši tā. Tā ir ķeršana uz muļķi jeb agresīva komercprakse. Par to varētu pasūdzēties konkurences padomei.
— Spirit of time (@Spiritoftime6) October 1, 2024
Paldies, ka neuzķēries.
Paldies, ka padalījies.— Mārtiņš Krūze (@Vakarleepis) October 1, 2024
Man viņi zvanija un ļoti uzstājīgi gribēja lai pāreju pie viņiem no Elektrum. Teicu lai atsūta piedāvājumu, apskatīšos. Toreiz nospriedu ka man tas nav izdevīgi, un čalis galīgi dusmīgs teju vai kliedza ka viņu piedāvājums esot labāks. Eju tagad ar līkumu.
— Average effort troll (@averagefortroll) October 1, 2024
Tets šo dara jau kādu laiku. Man jūlijā bija jābeidzas iepriekšējam līgumam, bet jau maijā atnāca par to epasts un ka sagatavots parakstīšanai jauns līgums tet platformā. Kad jūnijā tur iegāju, man rāda, ka esot parakstīts līgums. 1/2
— Wiss 🇱🇻 🇺🇦 (@Wisssteria) October 1, 2024
LA.LV sazinājās ar uzņēmumu “Tet”, lai noskaidrotu viņu nostāju par šādu mārketinga pieeju.
Uzņēmumā skaidro: “”Tet” kā elektroenerģijas tirgotājs savus klientus dažādos saziņas kanālos informē par tarifu plānu veidiem un ieguvumiem, tos izvēloties, atkarībā no tirgus situācijas un konkrēta klienta elektroenerģijas lietošanas paradumiem.
Klienta ērtībai portālā mans.tet tiek ievietots neapstiprināts līguma projekta piedāvājums, kuru klients var apstiprināt, ja vēlas pāriet uz piedāvāto tarifu plānu. Ja klients līguma projektu neapstiprina, neapstiprinātais līguma projekts noteiktā termiņā no portāla tiek dzēsts un paliek spēkā klienta iepriekš apstiprinātais līgums.
Paskaidrojoša informācija par piedāvājuma saturu un izmantošanu klientam tiek nosūtīta e-pastā.”