Foto: Ekrānuzņēmums no sociālo mediju platformas “X”

“Tā ir absolūta miskaste,” automehāniķis nosauc automašīnas, no kurām labāk izvairīties 85

Pazīstamais automehāniķis Deivids Longs pastāstījis par divām lietotām automašīnām, kas pirmajā acu uzmetienā piedāvā greznību un veiktspēju par lētu cenu, taču apkopes laikā var kļūt par īstu šausmu to īpašniekiem, vēsta “Unian“. Pēc automehāniķa domām, ar šiem auto modeļiem būs tikai viena vienīga problēma.

Reklāma
Reklāma
“Kamēr var cirpt, ir jācērp!” Sabiedrību šokē cenu atšķirības starp “Depo” un “Maxima”
TV24
Advokāts: Medīs darījumus virs 750 eiro, bet tikmēr valsts zaudējumos noraksta 600 miljonus? Šeit ir nesakritība! 86
Veselam
atbrīvoties no riebīgās “riepiņas” uz vēdera. Nosaukti 5 galvenie noslēpumi 31
Lasīt citas ziņas

Savā “Youtube” kanālā eksperts apraksta divus automobiļus, kas var izrādīties ļoti neuzticami.

Audi A8

“Pēc 100 000 jūdžu (160 000 kilometru) nobraukuma tās vienmēr, vienmēr būs salūzušas, tajās vienmēr kaut kas būs salūzis. Un, kad šis auto salūzīs, to labošana izmaksās 5000, 10 000 vai 15 000 mārciņu (6400, 12 800, 19 200 ASV dolāru). Turklāt, ir patiešām liela problēma ar eļļas noplūdēm visos Audi, bet īpaši šajos A8,” brīdina Deivids.

CITI ŠOBRĪD LASA

Audi A8 tiek ražots kopš 1994. gada un ir Mercedes-Benz S-klases, Lexus LS un Jaguar XJ konkurents. Šādam automobilim ir pievilcīgs izskats, un bieži vien tam ir ļoti garš standarta aprīkojuma saraksts. Pēc automehāniķa domām, tā kā lietotus modeļus var iegādāties par aptuveni 3000 ASV dolāru, augstas klases modelis var šķist izdevīgs piedāvājums. Tomēr viņš brīdināja, ka A8 var būt dārgs ekspluatācijā un uzturēšanā.

Mazda RX-8

Deivids Longs arī ieteica pircējiem izvairīties no lietotas Mazda RX-8, kurai ir daudz izplatītu defektu.

“Tā ir absolūta mistkaste. Ja es varētu nofotografēt lūžņu automašīnu, tā būtu Mazda RX-8, jo tā ir atkritums, un, kā mehāniķis, es tās vienkārši nevaru ieteikt cilvēkiem. Man bieži zvana un saka: “Man mašīna nedarbojas, slikti brauc, dūmo”. Pēc 60 000-70 000 jūdžu (96 000-112 000 kilometru) dzinēji kļūst briesmīgi. Tiem ir nopietnas problēmas, kuru dēļ tie neieslēdzas, viegli aizplūst un kuru dēļ būs jāmaksā lieli remonta rēķini. Garantēju, ka jūs to nožēlosiet, un novēlu veiksmi, atrodot remontdarbnīcu, kas uzņemsies labot RX-8,” teica eksperts.

Mazda RX-8 tika ražota no 2004. līdz 2012. gadam. Tā kā modeļi ir novecojuši, daudzus eksemplārus var iegādāties par tikai 1900 ASV dolāriem. Tomēr autovadītājiem jāpārliecinās, ka tie tiek pienācīgi uzturēti visā ekspluatācijas laikā, lai saglabātu to bez problēmām.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.