Foto: LETA

“Swedbank” kā pirmā Latvijā piedāvā atvērt uzņēmuma kontu attālināti 1

“Swedbank” sākusi piedāvāt attālināto uzņēmuma konta atvēršanu — tā ir iespēja “Swedbank” klientiem-privātpersonām ietaupīt laiku un ērti atvērt uzņēmuma kontu digitāli, nedodoties uz bankas filiāli klātienē.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
“Swedbank” ir vienīgā banka Latvijā, kas nodrošina pilnu uzņēmuma konta atvēršanas procesu digitāli. Turklāt šobrīd to var izdarīt bez maksas.

Lai “Swedbank” klientam nevajadzētu doties uz filiāli, bet varētu atvērt uzņēmuma kontu attālināti, ir nepieciešams tikai bankā reģistrēts derīgs personu apliecinošs dokuments un “Smart-ID” ar kvalificētu elektronisko parakstu vai eID karte.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tiesa, šī ērtā un ātrā iespēja ir pieejama Latvijas rezidentiem ar vienpersoniskām paraksttiesībām Latvijā reģistrētā uzņēmumā.

Klients no bankas saņems atbildi vienas darba dienas laikā un tiklīdz pieteikums būs apstiprināts, varēs parakstīt līgumus internetbankā.

Šobrīd kvalificētais “Smart-ID” ir jau vairāk nekā 32 000 “Swedbank” klientu, un to skaits ar katru dienu palielinās. Tāpat ir vairāki simti eID lietotāju, kas arī izmanto šo autentifikācijas veidu, lai veiktu attālinātās darbības internetbankā un citos resursos.

“Swedbank” Uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ieva Vīgante uzsver, ka “Swedbank” pētījumi rāda, ka tieši bankas pakalpojumu digitālo pieejamību “Swedbank” klienti vērtē visaugstāk.

“Tāpēc esam gandarīti, ka šo gadu sākam ar labiem jaunumiem un piedāvājumu gan jaunajiem uzņēmējiem, kas nolēmuši uzsākt uzņēmējdarbību un kam nepieciešams atvērt pirmo kontu, kā arī tiem, kam bizness aug un nepieciešams uzņēmumam konts “Swedbank”.”

“Redzam, ka aug kvalificētā Smart-ID popularitāte, un aizvien vairāk klientiem, lai atvērtu uzņēmuma kontu, nekur nav jādodas — visu var izdarīt ātri un ērti no sava biroja vai mājām, tādējādi koncentrēties uz citām svarīgām lietām savā ikdienā.”

Tiem klientiem, kam šobrīd vēl nav kvalificētā Smart-ID, banka iesaka doties uz filiāli, kur darbinieki bez maksas palīdzēs uzlikt risinājumu, kas vēlāk noderēs arī citu darbību veikšanai internetbankā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.