Foto: “Swedbank”

“Swedbank” brīdina klientus neuzķerties uz krāpniekiem, kuri bankas vārdā izsūta īsziņas 0

“Swedbank” rīcībā nonākusi informācija, ka krāpnieki bankas vārdā klientiem izsūta viltus īsziņas (SMS), informēja “Swedbank” Mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Reklāma
Reklāma
mans mēģinājums atteikties no cukura pārvērtās par ceļojumu uz elli 6
Kokteilis
Šīs lietas bieži tiek dāvinātas dzimšanas dienā – tas ir stingri aizliegts
Nosaukti trīs cilvēka dzīvībai visbīstamākie pārtikas produkti 11
Lasīt citas ziņas

Īsziņās tiek sūtītas krāpnieciskas interneta saites, kuras atverot, klienti tiek novirzīti uz viltus “Swedbank” interneta bankas lapu.

Banka aicina klientus neuzķerties uz krāpšanas mēģinājumu, jo banka nekad nesūtīs interneta saites SMS veidā. Ievadot pieejas kodus “Swedbank” internetbankā, jāpievērš uzmanība mājas lapas adresei. Ja tā nav www.swedbank.lv, šādā lapā pieejas kodus ievadīt nedrīkst.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Swedbank” atgādina nenodot trešajām personām arī savus internetbankas piekļuves datus – kodu kalkulatoru vai Smart-ID pieejas kodus. Banka vai Smart-ID tehniskais dienests nekad nezvanīs klientiem un nelūgs apstiprināt savus pieejas kodus, tā vietā bankas darbinieki palūgs klientam pašam sazināties ar banku, kas ir drošs saziņas veids.

Ja klientiem ir bažas, ka iespējams viņu internetbankas pieejas kodi ir nonākuši krāpnieku rokās, banka aicina nekavējoties sazināties ar bankas klientu centru pa tālruni 67444444.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.