Publicitātes attēls

Svaigākie mediju pētījumu dati – jauniešiem apnika TV! 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kalpos vairāk nekā 15 gadus: nosaukti auto, no kuriem īpašnieki nesteidz šķirties pat pēc vairākiem gadiem
FOTO. Gaismā nākusi dāvana, ar ko Putins slepus pārsteidzis Trampu
Kokteilis
Latviešu izvairīšanās horoskops jeb kā katra zodiaka zīme izvairās no citiem cilvēkiem 3
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Kaspars Ulsts no mediju aģentūras HAVAS apgaismos par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā. Kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.