Publicitātes attēls

Svaigākie mediju pētījumu dati – jauniešiem apnika TV! 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Kaspars Ulsts no mediju aģentūras HAVAS apgaismos par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā. Kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.