“Suns nosmērēšot mašīnu!” Neredzīgajam Mārtiņam “Panda Taxi” atsaka braucienu ar suni-pavadoni 112
Servisa suņu biedrība Teodors publicēja kādu nelāgu pieredzi, kad vienam no suņiem-pavadoņiem bija jādodas līdzi savam saimniekam braucienā ar taksometru. Ar šo ziņu sociālajos tīklos dalījušies vairāki tūkstoši.
“Labrīt. Nu ko, vēlējos padalīties ar slikto pieredzi, kuru guvām ar Mārtiņu un suni-pavadoni Romeo. Šodien, izsaucot panda taxi, mēs brīdinājām, ka būs neredzīgs cilvēks ar suni-pavadoni. Teica, ka viss kārtībā, bet kad atbrauca, šoferis liek sunim-pavadonim sēdēt bagāžniekā, paskaidrojot, ka pēc suņa salons būšot netīrs.
Mēs viņam sākām skaidrot, ka tas nav parasts suns un, ka suns-pavadonis no saimnieka netiek šķirts un sēžot priekša pie kājām, nekas netiek piesārņots, jo līdz šodienai mēs izmantojām šo kompāniju un viss bija kārtībā.
Suns-pavadonis netika šķirts no saimnieka un zvanījām kompānijai prasot, atsūtīt jaunu mašīnu uz ko mums rupji tika atteikts, sakot, ka tā ir privāta kompānija, kur noteikumus diktē pats vadītājs un suns ir liels un viņām jāsēž bagāžniekā, jo tā izlēmis vadītājs, tas nekas, ka viņi ņem samaksu par suni-pavadoni tā pat, kā par parasto suni (2 eiro). Nu ko ceram, ka paspēsim uz operāciju, jo ar taksi daudz ātrāk var nokļūt.
Ļoti ceru, ka šī ziņa sasniegs “Panda taxi” priekšniecību, lai viņi runātu ar savu personālu un informētu, kas ir servisa suņi un ar ko tas atšķiras no parastā suņa un neredzīgu cilvēku nepavada maziņš suns. Pieredze ir ļoti slikta.” — Nataļja, Mārtiņs un Romeo.”
Komentāros ļaudis, protams, pārmeta gan uzņēmumam, gan konkrētajam automašīnas vadītājam neizpratni par suņa-pavadoņa lomu, kāds ķērās palīgā meklēt likuma burtu, kur rakstīts, ka suni-pavadoni nedrīkst nošķirt, cits ieteica, varbūt vajadzēja paņemt līdzi kādu pārvalku, ko ieklāt auto, lai šoferim nebūtu uztraukuma.
Kā izrādās pēc publiskā ieraksta sociālajos tīklos, izdevies sazināties arī ar pašu “Panda Taxi”.
Biedrības pārstāve raksta: “Labvakar, vakar sazvanījām “Panda taxi” pārstāvi izteicām savu sūdzību par vakardienas notikumu, par kuru mums atvainojas un solīja tik ar to galā, jo vadītājam nav taisnība un viņš ar dispečeri ir rīkojušies pretlikumīgi. Tas ar viņiem tiks izrunāts, viņi solīja vēlreiz izrunāt ar saviem darbiniekiem likumus, noteikumus kas ir servisā suņi, lai nākamreiz tāda situācija nenotiktu. Paldies par Jūsu visu atbalstu. Ar cieņu Nataļja, Mārtiņš un Romeo.”