Foto LETA

Steidz tērēties, pirms nokļūst zem lupas: “Saskaņai”/”GKR” masīva reklāmas kampaņa 10

Kamēr vairākums partiju tikai lēnā garā apspriež savus Rīgas mēra kandidātus jūnijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām, pašreizējais domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (“Saskaņa”) un vicemērs Andris Ameriks (“Gods kalpot Rīgai”) jau sākuši vērienīgu reklāmas kampaņu televīzijā un radio.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
15 lietas, no kurām jāatbrīvojas līdz Jaunajam gadam
Krievijas militārajās bāzēs pie robežām ar Baltijas valstīm un Poliju notiek aktīva rosība. Ko satelītattēlos pamanījuši igauņi?
“Trieciens sabojāja radaru…” Krievija publiski atzīst, ka Ukraina ar ATACMS raķetēm trāpījusi gaisa spēku bāzei Kurskas apgabalā
Lasīt citas ziņas

Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā partiju tēriņi tiek rūpīgi uzskaitīti un nedrīkst pārsniegt likumā noteiktos griestus. Taču Ušakova un Amerika tandēms savu kampaņu sākuši ļoti laicīgi, tādēļ šo reklāmas klipu sagatavošanas un pārraidīšanas izdevumi priekšvēlēšanu tēriņos nebūs jāieskaita. Proti – saskaņā ar likumu priekšvēlēšanu aģitācijas periods ir laika posms no 120. dienas pirms vēlēšanām līdz vēlēšanu dienai. Šā gada 3. jūnijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām priekšvēlēšanu aģitācijas periods sāksies 4. februārī. Līdz tam partijas pagaidām drīkst tērēties, cik vien maciņš atļauj. “Saskaņa” un “GKR” šo iespēju arī izmanto.

Ušakovs uz nosūtītajiem jautājumiem par kampaņu neatbildēja, bet viņa vietnieks Andris Ameriks bija runīgāks. “Mēs ievērojam visus priekšvēlēšanu aģitāciju regulējošos likumus un noteikumus. Šāda rīcība nav nekas unikāls – arī pirms četriem gadiem mēs jau janvārī sākām informēt rīdziniekus par mūsu piedāvājumu un kopīgo sarakstu. Tā ir daļa no mūsu priekšvēlēšanu taktikas,” teica Rīgas vicemērs. Viņš noraidīja pieņēmumu, ka šādi “Saskaņa” un “GKR” cenšas izvairīties no priekšvēlēšanu tēriņu ierobežojumiem un uzsvēra, ka kampaņā netiek tērēts “neviens cents” pašvaldības naudas, bet tikai partiju līdzekļi. Uz jautājumu, cik šī kampaņa izmaksā, gan viņš neatbildēja, norādot, ka visi tēriņi būs redzami partijas iesniegtajā deklarācijā.

CITI ŠOBRĪD LASA
“Parēķiniet, cik jums tas izmaksās,” Rīgas vicemērs Andris Ameriks TV reklāmās biedē, ka labējo partiju nākšana pie varas pašvaldībā nozīmēšot iedibinātās sociālās sistēmas sagraušanu. Viņa politiskie konkurenti gan aicina iedzīvotājus labāk parēķināt, cik viņiem izmaksā nepamatoti dārgās sabiedriskā transporta biļetes galvaspilsētā, slikti apsaimniekotais Rīgas namu pārvaldnieks un citas pašreizējās vadības neizdarības.
Ekrānuzņēmums no facebook.com
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.