Ja grib, var darīt vairāk 1

RSD norāda, ka katra aprūpes darba veikšanai nepieciešamais laiks esot saistošs aprūpētājam. Klientam ir jāsaņem darbu izpilde noteiktajā kvalitātē. Ja aprūpētājs to paveicis ātrāk, viņam nav pienākums atlikušo darbam paredzēto laiku pavadīt pie klienta. Atkāpes pieļaujamas tikai gadījumos, kad tā ir paša aprūpētāja un klienta brīvprātīga savstarpēja vienošanās.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku!
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Pakalpojuma sniedzējs un RSD, veicot klientu aptauju ne retāk kā reizi gadā, vērtē aprūpētāju darba kvalitāti, tāpat tas notiek, reaģējot uz klientu sūdzībām un priekšlikumiem. Ik pa laikam kāds nonāk arī mediju redzeslokā. RSD Sociālā darba nodaļas vadītājas vietniece Marina Fiļipova pauž, ka saņemtās sūdzības nedod pamatu aprūpētāju godprātības apšaubīšanai. “Aktuālākā problēma ir zemais atalgojums, ko saņem aprūpētāji, klientu nesamērīgās prasības un attieksme pret aprūpētājiem, jo tie uzskata aprūpētājus par apkalpojošo personālu,” piebilst Fiļipova.

Uzziņa

Saņemt informāciju par sociālo palīdzību un arī ziņot par pārkāpumiem aprūpes pakalpojumu sniegšanā Rīgas iedzīvotāji var telefoniski, zvanot pa RSD bezmaksas informatīvo tālruni 80005055, personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniedzot tuvākajā RSD teritoriālajā centrā vai centrālajā birojā Baznīcas ielā 19/23, vai nosūtot sūdzību pa pastu vai elektroniski: [email protected], kā arī vēršoties pie konkrētā pakalpojuma sniedzēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

Aprūpes mājās pakalpojuma nodrošināšana ir katras pašvaldības pienākums. Ja klients un viņa apgādnieki nespēj par to samaksāt, pakalpojumu pilnā vai daļējā apmērā finansē pašvaldība. Aprūpi var nodrošināt ģimenes locekļi. Tādā gadījumā pašvaldība atbalsta ģimenes locekļus psiholoģiski, viņus konsultējot un apmācot, un, ja nepieciešams, arī materiāli.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.