Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Publicitātes foto

Starp “airBaltic” pasažieriem vidēji viens no 10 000 ir agresīvs; tādam var liegt turpmākus lidojumus 8

Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” reisos vidēji viens no 10 000 pasažieru ir agresīvs, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijas pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
Kā tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

Aviokompānijā norādīja, ka šādi gadījumi tiek uztverti ļoti nopietni un dažādās situācijās tiek arī iesaistītas tiesībsargājošās iestādes.

Pēc incidenta lidsabiedrība nosūta brīdinājuma e-pastu pasažieriem, kuri ir pārkāpuši lidsabiedrības noteikumus, un atsevišķos gadījumos tiek piemērots naudas sods.

CITI ŠOBRĪD LASA
Izvērtējot pārkāpuma nopietnību, “airBaltic” ir tiesīga arī aizliegt pasažierim izmantot lidsabiedrības pakalpojumus uz noteiktu laiku.

Komentējot incidentus, “airBaltic” pārstāvji norādīja, ka būtisks skaits pārkāpumu, kuros iesaistīti tieši agresīvi pasažieri, notiek alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.

Šie incidenti ietver arī dažādus citus pārkāpumus, piemēram, smēķēšana lidmašīnā un personīgā alkohola lietošanu.

Eiropas Aviācijas drošības aģentūra ir sākusi kampaņu “Lidojiet pareizi”, kuras mērķis ir veicināt pienācīgu un prasībām atbilstošu pasažieru uzvedību lidmašīnās. “airBaltic” informēja, ka atbalsta un arī iepriekš ir piedalījusies Eiropas Aviācijas drošības aģentūras rīkotajās kampaņās.

airBaltic sanem 41. Airbus A220-300
"No atvērtas aptieciņas līdz kļūmēm, kuru dēļ jāpārsēdina pasažieri," "airBaltic" tehniķis stāsta, kā ikdienā rūpējas par lidmašīnu drošību
"airBaltic" lidmašīnas dīkstāves laikā

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.