Starp “airBaltic” pasažieriem vidēji viens no 10 000 ir agresīvs; tādam var liegt turpmākus lidojumus 8
Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” reisos vidēji viens no 10 000 pasažieru ir agresīvs, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijas pārstāvji.
Aviokompānijā norādīja, ka šādi gadījumi tiek uztverti ļoti nopietni un dažādās situācijās tiek arī iesaistītas tiesībsargājošās iestādes.
Pēc incidenta lidsabiedrība nosūta brīdinājuma e-pastu pasažieriem, kuri ir pārkāpuši lidsabiedrības noteikumus, un atsevišķos gadījumos tiek piemērots naudas sods.
Komentējot incidentus, “airBaltic” pārstāvji norādīja, ka būtisks skaits pārkāpumu, kuros iesaistīti tieši agresīvi pasažieri, notiek alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.
Eiropas Aviācijas drošības aģentūra ir sākusi kampaņu “Lidojiet pareizi”, kuras mērķis ir veicināt pienācīgu un prasībām atbilstošu pasažieru uzvedību lidmašīnās. “airBaltic” informēja, ka atbalsta un arī iepriekš ir piedalījusies Eiropas Aviācijas drošības aģentūras rīkotajās kampaņās.