“Spodrība” ar dezinfekcijas līdzekļiem plāno apgūt jaunus tirgus 0
AS “Spodrība” šogad pandēmijas laikā pastiprinājusi fokusu uz roku un virsmu dezinfekcijas līdzekļu ražošanu un tiek saskatītas iespējas jaunu tirgu apgūšanai tieši ar dezinfekcijas līdzekļiem.
Iesniegtā gada pārskata dati liecina, ka 2019.gadā AS “Spodrība” apgrozīja 3,49 miljonus eiro, kas ir par 12,43% vairāk nekā 2018.gadā. Uzņēmuma peļņa gada laikā palielinājusies teju trīs reizes, pieaugot līdz 294,74 tūkstošiem eiro pēc nodokļu nomaksas, vēsta Lursoft Klientu portfelis.
Uzņēmums 2019.gadā turpināja attīstīties vairākos virzienos, lielu uzmanību pievēršot arī iekšējo procesu sakārtošanai, iegūstot ISO 22716, kas apliecina labo ražošanas praksi.
2020.gadā AS “Spodrība” plāno turpināt ražošanas un laboratorisko procesu būtisku uzlabošanu, jaunu produktu izstrādi un konkurētspējas palielināšanu – attīstīt darbību kosmētikas jomā, paplašinot produktu sortimentu, palielināt uzņēmuma ražošanas jaudu, uzstādot papildu trīs produkcijas ražošanas reaktorus, etiķetēšanas iekārtas, liftus un gatavās produkcijas noliktavas aprīkojumu.
Uzņēmums arī paredzējis strādāt divās maiņās, kas palīdzēs būtiski kāpināt produkcijas ražošanas kapacitāti. 2019.gada peļņu AS “Spodrība” vadība ieteikusi novirzīt uzņēmuma tālākai attīstībai.Lursoft izziņā pieejamā informācija rāda, ka pagājušajā gadā AS “Spodrība” nodarbināja 63 darbiniekus.