“Nissan Juke”. Viens no trim titula pretendentiem, kuru bāzes cena ir zem 20 000 eiro.
“Nissan Juke”. Viens no trim titula pretendentiem, kuru bāzes cena ir zem 20 000 eiro.
Publicitātes foto

Spītējot vīrusam un krīzei, gadskārtējais konkurss ir sācies 0

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Par spīti vīrusam, auto ražošanas un pārdošanas krīzei, gadskārtējais konkurss ir sācies. Formāts gan mazliet cits, jo daudzskaitlīga publiska pulcēšanās un izmēģināmo auto ekipāžu biežas maiņas pagaidām nav iespējamas.

Žūrija šobrīd ir skaitliski mazāka. Puse no pērnajiem 24. Žēl, protams, ka vairākus ilggadējus šīs savdabīgās nodarbes kolēģus nesastapsim. Nesastapsim klātienē, ja vien līdz pēdējiem izmēģinājuma braucieniem (novembra beigās) Covid nebūs rimies.

Žūrijā pašlaik:

CITI ŠOBRĪD LASA

Agris Staņēvičs, Latvijas Autoinženieru asociācijas valdes loceklis;

Aldis Zelmenis, auto žurnālists;

Atis Jansons, auto žurnālists, “Latvijas Gada auto 2021” žūrijas priekšsēdētājs;

Guntars Pulss, auto žurnālists, “Profi Latvija” galvenais redaktors;

Ingars Tenis, auto žurnālists, “TVNET Auto” redaktors;

Jānis Rapa, SIA “Tet” infrastruktūras atbalsta nodaļas vadītājs;

Juris Zvirbulis, autokluba “LAMB” prezidents;

Normunds Avotiņš, auto žurnālists;

Raimonds Volonts, SIA “V4motors” valdes loceklis, auto fotogrāfs;

Raimonds Zandovskis, auto žurnālists,  “DELFI Auto” redaktors;

Roberts Jansons, auto žurnālists, “Tavs Auto TV” galvenais redaktors;

Toms Timoško, auto žurnālists, “Auto Bild Latvija” redaktors.

Šāds skaitlisks samazinājums ir devis iespēju pagarināt šī gada individuālo testu laiku pat līdz trim dienām. Labi? Atbild Agris Staņēvičs, kurš viens no pirmajiem devās braucienā ar “KIA xCeed” hibrīdauto. “It kā paradokss – esam ieguvuši, šis izmēģinājumu formāts ir daudz saturīgāks. Vari bez steigas veikt vērtējumu, jo neviens pēc stundas negaida maiņas punktā. Forši. Nopietnāk nekā iepriekš.”

Līdz augustam konkursam oficiāli pieteikti septiņi auto:

VW Golf

Seat Leon

Nissan Juke

Škoda Octavia

Peugeot 2008

Kia XCeed PHEV

Kia e-Niro

Pasākuma organizators Māris Ozoliņš: “Startam nav slikti. Steigas taču nav, jo pieteikties var līdz pat novembrim. Un sarunas ar dīleriem liecina, ka skaits vismaz dubultosies. Interese ir pat negaidīti liela. Pat visi dižie vācu “premium” būšot.”

Reklāma
Reklāma

Savus testus esmu nolēmis sākt ar “Nissan Juke” – kā Latvijas populārākās (“mazie apvidus” jeb krosoveri) auto grupas pārstāvi. Tad – izmēru kontrastam – “Škoda Octavia”. Par iespaidiem, protams, pirmajiem stāstīšu jums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.