“Spilva” un “Gutta” šogad plāno apgrozījuma pieaugumu 0
Kompānija “Orkla Foods Latvija”, kurā apvienoti uzņēmumi “Spilva” un “Gutta”, šogad plāno apgrozījuma pieaugumu, ko veicinās darbība jaunās produktu kategorijās, kā arī ražošanas līniju efektivitātes paaugstināšana, informēja kompānijas mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
“Orkla Foods Latvija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,909 miljoni eiro, kas ir par 22,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 34,6% un sasniedza 2,169 miljonus eiro.
Kā norādīja Erciņa-Užāne, šogad kompānija plāno attīstībā ieguldīt 420 000 eiro, un ieguldījumi galvenokārt ir saistīti ar ražošanas līniju efektivitātes paaugstināšanu.
Tāpat viņa atzina, ka Latvijā palielinās pieprasījums pēc tomātu mērcēm, majonēzēm un sīrupiem, līdz ar to “Orkla Foods Latvija” šogad sāk ražot jaunu kategoriju produktus – WOK mērces un DIP mērces. Uzņēmums arī turpina strādāt pie tā, lai paplašinātu produktu klāstu.
Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.