Publicitātes foto.

“Spilva” sāk ražot tomātu mērci bez pievienota cukura 0

Kompānijas “Orkla Latvija” zīmols “Spilva” papildināts ar tomātu mērci, kuras receptūrā nav pievienots papildu cukurs, turklāt arī sāls daudzums samazināts par 50%, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Uzņēmumā arī norāda, ka jau pērn sākta vairāku zīmola “Spilva” produktu receptūru pārskatīšana, lai samazinātu sāls daudzumu tomātu mērču, kečupu, sinepju un dresingu jeb salātu mērču kategorijās. Piemēram, tomātu mērču un kečupu kategorijā atsevišķiem produktiem sāls daudzums samazināts par 10% līdz 30%. Šogad tehnologi turpina mērķtiecīgu darbu, lai samazinātu cukura daudzumu tomātu mērcēs un kečupos, kā arī sāls un cukura samazināšanai majonēzēs, pārskatot visas šo produktu receptūras.

“Šobrīd veicam visus nepieciešamos laboratorijas un ražošanas testus, lai līdz šā gada beigām ražošanā varētu ieviest uzlabotas “Spilvas” majonēžu receptūras ar samazinātu sāls un cukura daudzumu. Izpētes darbs, meklējot alternatīvas un pielāgojot receptūras ir laikietilpīgs process, taču svarīgi, lai produktu garša un kvalitāte saglabātos nemainīga,” informēja “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

CITI ŠOBRĪD LASA

Receptūru pārskatīšana, samazinot sāls un cukura daudzumu, tiek īstenota “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģijas ietvaros. Atbilstoši tai ir izvirzītas piecas darbības jomas, kurās “Orkla Latvija” aktīvi strādā ilgtspējas virzienā: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības jomā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska.

“Orkla Latvija” apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljoni eiro.

Tāpat vēstīts, ka Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.