Pārvadi 4
“Tiks renovēts Salu tilts un Kārļa Ulmaņa gatves pārvads. Tiks uzbūvēti pārvadi Sarkandaugavā un starp Imantu un Zolitūdi, tiks pabeigta Austrumu maģistrāle Ieriķu ielas rajonā. Tiks izbūvēti veloceliņi virzienā Imanta–Vakarbuļļi un Centrs–Ziepniekkalns.” (2013. g.)
Solījums nav izpildīts, izņemot par K. Ulmaņa gatves pārvadu.
Salu tiltam jauns asfalta segums ir uzklāts abās pusēs, taču ne pilnā garumā, bet paša tilta renovācija vēl turpinās – plānots pabeigt 2019. gadā. Kārļa Ulmaņa gatves pārvads gan jau sen kā pabeigts, taču pārvadu Sarkandaugavā, kā arī starp Imantu un Zolitūdi kā nav, tā nav. Pavisam nesen gan Rīgas dome nāca klajā ar kārtējo solījumu, ka Sarkandaugavas pārvads būs gatavs 2018. gadā, taču, tā kā šo būvi plāno celt jau desmit gadus, tad – pirms neredzēsim, neticēsim! Savukārt pārvadu starp Imantu un Zolitūdi nu jau plānots realizēt vien līdz 2019. gadam. Vēl tālāk pavirzīta Austrumu maģistrāles būvniecība Ieriķu ielas rajonā – pēc jaunajām aplēsēm, tā būs gatava vien 2021. gadā. Savukārt, runājot par veloinfrastruktūru, arī ar to domei klājies grūti. No solītajiem 68,8 km 2013. gadā īstenoti vien 9,03 km. Posms Imanta–Vakarbuļļi nav sākts, turklāt nu jau to plānots izbūvēt vien līdz Daugavgrīvai. Arī posms Centrs–Ziepniekkalns nav sākts, un arī šī ideja apcirpta – nu jau varēšot aizbraukt vien līdz Torņakalnam.