Satiksme 4
“Jābeidz fragmentāri un nelietderīgi būvēt galvaspilsētas satiksmes infrastruktūru.” (2009. g.)
Kaut solījums diezgan vispārīgs, nekonkrēts, tomēr drīzāk jāsecina, ka solījums nav pildīts.
Kur nu vēl fragmentārāk un nelietderīgāk veikt satiksmes infrastruktūras apbūvi kā Rīgā! Turklāt tur, kur ieceres realizētas pienācīgos apjomos, māc bažas par padarīto darbu kvalitāti. Šķiet, visa veloinfrastruktūra Rīgā ir viens fragmentārs un knapi iesākts veidojums. Ko teikt velobraucējiem, kuri no centra grib tikt līdz Dārziņiem? Sešu gadu laikā šajā plānotajā posmā no 14 km izbūvēti vien 500 metri… Tāpat joprojām nesaprotama ir velojoslu izveidošana trīs paralēlajās ielās pilsētas centrā, kuras joprojām tālāk ne ar ko nav savienotas. Nedrīkst nepieminēt arī bēdīgi slaveno “tiltu uz nekurieni” – satiksmes pārvadu pār Daugavgrīvas ielu. Pilsētas saimnieki gan joprojām cer, ka tilts agrāk vai vēlāk kalpos kā piebrauktuve tirdzniecības centram “Akropole”.