Foto: Shutterstock

Solīts makā nekrīt! Kā rīkoties, ja nolīgtā firma nepilda noslēgto līgumu? 0

Kādai firmai Latvijā (nosaukumu pagaidām neminēšu, jo varbūt visu vēl izdosies atrisināt mierīgā ceļā) uzticēju savest kārtībā nesen mantotu īpašumu – māju un dārzu. Noslēdzu līgumu, samaksāju par pakalpojumu. Viņi apsolīja visu izdarīt divu mēnešu laikā. Pats aizbraucu uz Zviedriju. Kad atgriezos, izrādījās, ka izdarīts nav praktiski nekas (ja neskaita dažus sīkumus). Kā vajadzētu rīkoties šādā situācijā? GUSTAVS RĪGĀ

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Jūs šajā lietā esat patērētājs, bet vārdā nenosauktā firma – pakalpojuma sniedzējs. Jūsu tiesības ir pārkāptas, jo, saņemot pakalpojumu, nav ievērota izteiktā griba un līgumsaistības nav pienācīgi izpildītas. Pakalpojumu var uzskatīt par līguma nosacījumiem neatbilstīgu arī tad, ja par to sniegta maldinoša, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra (nesalasāma) informācija vai tā nav sniegta vispār un tāpēc pakalpojumu nav iespējams izmantot paredzētajam nolūkam vai arī tas rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai un videi.

Pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nodrošināt pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem. Šī firma tātad ir atbildīga par jebkuru neatbilstību līguma noteikumiem, kas eksistē pakalpojuma sniegšanas dienā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai aizstāvētu savas intereses, jums vispirms jāvēršas ar sūdzību vai iesniegumu pie pakalpojuma sniedzēja un jāmēģina strīdu atrisināt izlīguma veidā, piemēram, jāmēģina vienoties, ka jums atmaksās naudu vai tomēr īpašumu savedīs kārtībā. Noteikti pārliecinieties, vai jūsu iesniegums firmā ir saņemts un jums par to ir apliecinājums (zīmogs par saņemšanu vai ierakstītas vēstules kvīts).

Ja domstarpības pārrunu ceļā atrisināt neizdodas, ar sūdzību par šīs firmas darbību varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) Brīvības ielā 55 Rīgā, LV-1010; tālr. 65452554.

Sūdzībai vai iesniegumam, kas adresēts PTAC, jāpievieno rakstveida materiāli un citi pierādījumi, kas pamato strīda esamību un būtību (jūsu gadījumā – līgums, īpašuma foto, kaimiņu liecības u. tml.).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.