Abas lielākās bankas “Swedbank” un SEB banka saviem klientiem solīja (vēstuļu fragmenti attēlā) lielākas ērtības, bet radīja jaunas neskaidrības un e-rēķinu sadārdzināšanos.
Abas lielākās bankas “Swedbank” un SEB banka saviem klientiem solīja (vēstuļu fragmenti attēlā) lielākas ērtības, bet radīja jaunas neskaidrības un e-rēķinu sadārdzināšanos.
Foto – Shutterstock, “LA” fotokolāža

Maksāt var arī citādi 2

“Piemērots risinājums ir definētais maksājums. Internetbankā ir pieejamas jau gatavas maksājumu formas, ar kurām var ērti veikt maksājumus daudziem uzņēmumiem, kam rekvizīti šai formā ir jau norādīti. Šādi apmaksāt rēķinu var katru mēnesi ar pāris klikšķiem internetbankā, nomainot tikai summu un rēķina numuru,” piebilst Kristīne Jakubovska. Arī uzņēmuma “Bite” pārstāve Anete Jansone atzīst, ka ir pieejami vēl citi rēķina apmaksas veidi – piemēram, internetbankas definētais maksājums, gan regulārais, gan automātiskais maksājums citā bankā, tāpēc klients var izvēlēties sev ērtāko un pieņemamāko.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Iznāk, ka tagad gan banku pārstāvji, gan pakalpojumu sniedzēji mums iestāsta, ka vecā kārtība – pirms automātiskās apmaksas – ir vislabākā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.