Visi taisnojas un atvainojas 2
Kāds gados vecāks mūsu avīzes lasītājs man stāsta, ka pērn ar “Swedbank” viņam bijusi vienošanās par fiksētā tālruņa rēķinu automātisko apmaksu, kas par aizvadīto mēnesi notiek līdz kārtējā mēneša 20. datumam. Bet, tā kā kopš janvāra automātiskā rēķinu apmaksas kārtība cita, par ko viņam esot pirmā dzirdēšana, janvāra beigās no “Lattelecom” pienācis paziņojums par nesamaksāto rēķinu. Un, protams, vēl soda nauda par kavējumu. Kristīne Jakubovska šaubās, vai tā nu gluži varētu būt – gan decembrī, gan janvārī esot paziņojusi visiem klientiem par izmaiņām rēķinu apmaksā – gan ar ziņojumiem internetbankā, gan vēstulēm, gan tālruņa zvaniem. “Ja gadījās, ka kāds klients tomēr nesaņēma informāciju, lūdzam atvainot un apliecinām, ka saziņai ar klientiem tika veltīta īpaša uzmanība. Ja gadījumā klientam ir kādas neskaidrības ar rēķina summu vai soda procentiem, viņam ieteicams vērsties pie pakalpojuma sniedzēja,” teic “Swedbank” pārstāve.
Arī “Lattelecom” pārstāve Līga Bite apgalvo, ka par šīm pārmaiņām klientiem esot pavēstījuši laikus. “Gada sākumā klientu apkalpošanas dienestā par nepilniem 10% pieauga klientu jautājumi, kas saistīti ar norēķina iespējām. Tā kā ar to bijām rēķinājušies, klientu ērtībai tika nodrošināti papildu apkalpošanas speciālisti. Līdz šim brīdim neesam novērojuši būtiskus rēķinu apmaksas kavējumus. Tā kā ar “Swedbank” vienoties neizdevās, “Lattelecom” rēķinus turpmāk var apmaksāt klientu pašapkalpošanās vietnē mans.lattelecom.lv vai izvēloties bankas definētos maksājumus,” viņa piebilst.