“Šogad radio “nāvi” pareģoja “Clubhouse” dēļ, tā notiek ik pēc 10 gadiem,” Rubenis par to, kas varētu “nogalināt” šo mediju 7

“Radio nāvi pareģo ik pēc 10 gadiem,” RīgaTV 24 raidījumā “Pilna bilde” skaidro Filips Rubenis,
“Radio SWH” komercdirektors.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Telegram” kanālos arvien satraucošākas krievu atzīšanās: Karš ir kļuvis par komadieru privāto biznesu
11 km no mājām suns atrod un drošībā nogādā divus gadus vecu bērnu, kuru visu nakti izmisīgi meklēja policija
Kokteilis
Līdz nedēļas beigām lielo džekpotu izvilks šīs četras Zodiaka zīmes
Lasīt citas ziņas

Pirmais lielais bieds bija video popularitāte, 2000. gadu vidū tā bija “Spotify” straumēšanas platforma, šī gada sākumā nāvi pareģoja Clubhouse dēļ. “Mēs redzam, kur aplikācija ir šobrīd, šī platforma nesasniedza to, ko plānojusi, tā kā nāve tiek paredzēta bieži, bet es tā negribētu domāt, jo radio ir burvīgs medijs ar tādām īpašībām, ko citi mediji nespēj piedāvāt,” viņš saka.

Vienīgais, kur Rubenis saredz radio nākotnes apdraudējumu, ir ASV pētījumā vēstītais, ka radio varētu būt apdraudēts tajā brīdī, kad būs pašbraucošanas mašīnas, jo tad cilvēks, pārvietojoties varēs lasīt un skatīties video.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Automašīnas ir tā vieta, kur šobrīd radio visapzinātāk patērē, jo pārējās maņas fokusētas uz ko citu!” “Radio SWH” komercdirektors norāda.

Līdz ar to, ka uzmanība nebūs jāpievērš stūrēšanai, radio mašinās nākotnē varētu aizstāt video vai interneta mediji.

Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.