Šogad akcijā “Iedvesmo mācīties!” skolotāja lomā iejutīsies arī ministre Seile 1
Arī šogad no 2. līdz 6. februārim norisināsies “Iespējamās misijas” akcija “Iedvesmo mācīties!”, kuras laikā vairāk nekā 20 atzīti savas jomas profesionāļi, tostarp arī izglītības un zinātnes ministre Mārīte Seile, dosies uz kādu no Latvijas skolām, lai tur iejustos skolotāja lomā, informē pasākuma rīkotāji.
“Iespējamās misijas” programmas direktors Mārtiņš Kālis stāsta: “Šī akcija norisinās jau 6. reizi un ir kļuvusi par spēcīgu tradīciju, kas palīdz reālo dzīvi ienest Latvijas skolās. Skolēni satiek un iepazīst cilvēkus, kuri savā jomā ir daudz sasnieguši. Viesi ne tikai vada stundas, bet arī stāsta par to, kāda nozīme viņu sasniegumos ir bijusi skolas gadiem un izglītībai. Tas iedvesmo mācīties!”
Šogad uz “Iespējamās misijas” sadarbības skolām Rīgā, Dobelē, Jūrmalā, Tukumā, Siguldā un citās Latvijas pilsētās dosies tādi sabiedrībā zināmi cilvēki kā žurnālisti Jānis Geste un Kārlis Streips, TV raidījumu vadītājs Renārs Zeltiņš, Latvijas Universitātes (LU) rektors Mārcis Auziņš, kvantu fiziķis Vjačeslavs Kaščejevs, sportists Madars Apse, mūziķi Ilga Reizniece un Jānis Šipkēvics, kā arī citi savas jomas speciālisti un profesionāļi.
Trešdien, 4. februārī, Rīgas 22. vidusskolas 7. klases skolēniem matemātikas stundu vadīs izglītības un zinātnes ministre Mārīte Seile. Viņa saskaņā ar LETA arhīvā pieejamo informāciju savulaik LU ar izcilību pabeigusi augstākās izglītības studijas matemātikas specialitātē, iegūstot skolotāja kvalifikāciju. Seile dažus gadus arī bijusi matemātikas skolotāja Preiļu 1. vidusskolā.
“Akcijas dalībnieki caur savu personīgo piemēru parāda – lai sasniegtu mērķi, ir svarīgi ne tikai to apzināties, bet arī aktīvi darboties ceļā uz vēlamo rezultātu,” klāsta pasākuma rīkotāji.
Akcijas mērķis ir ne tikai motivēt skolēnus apgūt jaunas zināšanas, bet ļaut viņiem ieraudzīt apgūto zināšanu praktisko pielietojumu. Tikšanās ar dažādu jomu pārstāvjiem ļauj skolēniem apzināt plašākus iespējamās darbības laukus un rada priekšstatu par izglītības nozīmi darba tirgū.