Foto: Evija Trifanova/LETA

“Šoferis, galvu saķēris, murmina, kundzīte apmulsusi – abi nelaimīgi!” Soctīklotāja dalās ar sabiedriskajā transportā noklausītu sarunu 0

Kāda sieviete sociālajā tīklā Threds dalījusies ar sabiedriskajā transportā novēroto un aizsāk svarīgu diskusiju.

Reklāma
Reklāma
“Es negribu būt tas, kurš ar savu klātbūtni iedrošina sitējus!” Aidis Tomsons par atvadīšanos no saviem 20 000 lasītāju 2
Mājas
Kam patiesībā paredzēti veļas mašīnas atvilktnes 3 nodalījumi, zina vien retais
RAKSTA REDAKTORS
“Meistaram par dēļu tīrīšanu simtnieks stundā, man par kursu vadīšanu 25 eiro pirms nodokļiem,” Martas stāsts par “patiesi novērtētu” darbu Latvijā 35
Lasīt citas ziņas

“Šodien reāli novēroju situāciju no abām pusēm. Braucu sabiedriskā transportā, apsēdos tuvu šoferim, kurš tirgo arī biļetes. Gandrīz katrā pieturā kāds cilvēks jautā – vai šis autobuss brauc caur slimnīcu?

Pirmās trīs reizes šoferis atbild mierīgi. Ar katru nākamo reizi viņa tonis paaugstinās un balsī jūtama neapmierinātība.. līdz vienā pieturā viņš “uzsprāgst” un sirma kundze dabū dzirdēt visu, kas šoferim par šo jautājumu sakāms. Šoferis “pilnīgi sabrūk”, kundze apmulsusi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šoferis (pirms pensijas vecuma) galvu saķēris murmina – kā man šitas ir apnicis. Kundzīte atsēžas gluži apmulsusi un taisnojas – es taču neesmu vietējā, es nezinu, kurš brauc uz slimnīcu. Abi nelaimīgi.

1.cik traki, ka tev ir jāstrādā tur, kur tev riebjas, lai tikai sapelnītu pensijai…
2. cik ļoti briesmīgi atrasties citā pilsētā un nesaņemt no cilvēkiem elementāru palīdzību.”

Komentāros cilvēki raksta, ka muļķīgi ir tas, ka šofera darba devējs vai tas, kas apsaimnieko maršrutus un kas ir atbildīgs par šo, nevar uztaisīt normālu, saprotamu info materiālu un novietot pieturās un autobusā.

Mums visiem var būt vajadzība doties uz citu pilsētu, un tas ir normāli. Mums visiem var būt situācijas, kad vajadzīgo info nevaram atrast internetā vai draugu un paziņu lokā, un tas ir normāli.

Un šofera primārais pienākums nav sniegt detalizētu maršruta info, ja to var atrisināt citā, šoferi netraucējošā veidā.

Cits atkal norāda, ka pilnīgi saprot šoferi. Viņa galvenais uzdevums ir droši aizvest cilvēkus no punkta A uz punktu B, nevis atbildēt uz tizliem jautājumiem un pārdot biļetes. Varat iedomāties, cik ļoti tas traucē koncentrēties ceļam?

“Var jau pajautāt citiem pasažieriem, nav jākavē šoferis ar jautājumiem. Izklausās pēc Valmieras, šajā pilsētā visos autobusos ir tablo, kur norādītas visas pieturas,” vēl kāds dod padomu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.