“Sociālie tīkli ir pārvērtušies par vienu lielu reklāmu!” Vai influenceri paši arī lieto to, ko reklamē? 20
“Jūs ticat, ka visi influenceri, paši lieto to ko reklamē?” sociālo mediju platformā “Threads” vaicā Madara Formuleviča.
“Īpaši kosmētiku? Pēc INCI beauty aplikācijas tiiik slikti rezultāti,nākamajā dienā reklamē kārtējo brīnumaino produktu… un vispār, sociālie tīkli ir pārvērtušies par vienu lielu reklāmu!”
Kāda “Threads” lietotāja raksta: “Visu ko lieku instagram pati arī lietoju. Ja nepatīk zīmols vienkārši atsakos to izmēģināt. Patīk arī eko produkti, parasti tur meklēju kaut ko, kas der ne tikai sausai ādai ( man kombinēta /taukaina) un ja atrodu padalos. Neesmu INCI aplikācijas fans, jo apzinos ,ka nevajag veicināt trauksmi, kura tā jau pietiek ikdienā, īpaši, ja skatās pēc tāda principa, dzīvot pilsētvidē arī ir ļoti kaitīgi.”
Kāda cita sociālo mediju platformas lietotāja apšauba, ka visi influenceri tiešām arī izmanto visus produktus, ko reklamē: “Visi točna nē.
Ir arī godīgi influenceri, bet tādi ir liels liels retums. Pārējie staigājoši reklāmas stabi.”
Savukārt, kāda cita lasītāja uzskata, ka ir naivi domāt, ka saņemot naudu, sociālo mediju ietekmētāji, proti, influenceri, varētu teikt taisnību vienmēr: “Nevajag būt naivai. Viņi par naudu pārdos arī dvēseli.”
Līdzīgu viedokli pauž arī Eva Volanovska: “Neviens jau nemaksātu par godīgi atsauksmi un jo vairāk būs tādas reklāmas,jo mazāka būs uzticība,tas ir tikai laika jautājums, kad reklāmdevējs sapratīs, ka atdeve nav un sapratīs, ka nav jēga maksāt.”
Post by @madara_formulevicaView on Threads