Foto Edijs Pālens/LETA

Smart-ID darbība atjaunota. Tehniskās problēmas ilga nepilnas divas stundas 1

Šodien ap pusdienlaiku novēroti traucējumi Smart-ID, līdz ar to tūkstošiem banku klientu nebija iespējams autorizēties internetbankās.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Aptumsumu koridors: 10 lietas, kas jāizmet līdz 14. martam, lai izvairītos no neveiksmes 1
Vēsture skarbi tiesās Trampu: ekonomists skaidro, kāpēc konflikts ar Zelenski kaitēs pašām ASV
Veselam
Kāpēc naktī, ja pēkšņi pamosties, vajadzētu paciesties un neiet uz tualeti, skaidro miega speciālisti 36
Lasīt citas ziņas

Jau ziņots, ka no šīs nedēļas klienti vairs nevar autorizācijai izmantot bankas izsniegtās kodu kartes.

Foto: Timurs Subhankulovs
CITI ŠOBRĪD LASA

Kā labāko risinājumu trīs lielākās bankas – “Swedbanka”, “SEB banka” un “Luminor” piedāvāja izmantot Smart-ID.

Kā informēja “SK ID Solutions” pārstāve Sanita Meijere, no šodienas plkst.11.45 bija traucēta Smart-ID darbība, kas tika atjaunota plkst. 13.30 Smart-ID darbība tika atjaunota.

Uzņēmums atvainojās klientiem un visiem Smart-ID lietotājiem!

“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops apstiprināja, ka problērmas ir novērstas un sistēmas strādā.

Savukārt “Luminor” vēl kādu laiku pēc Smart-ID darbības atjaunošanas nepiedāvāja iespēju piekļūt internetbankai ar autorizāciju šajā sistēmā.

Foto: Timurs Subhankulovs

Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums “SK ID Solutions” risinājumu “Smart-ID” prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.

No 2018.gada novembra “Smart-ID” digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas “eIDAS” regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam un to ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.