“Škoda Vagonka” komentē izteiktos pārmetumus par iespējamu saistību ar noziedzīgām darbībām 0
“Škoda Vagonka” atzinīgi vērtē Pasažieru vilciena (PV) lēmumu paziņot “Škoda Vagonka” kā vilcienu iepirkuma uzvarētāju.
“Škoda Vagonka” ir pārliecināta, ka PV atkārtoti un rūpīgi izvērtējis visus iesniegtos piedāvājumus, stingri ievērojot konkursa nolikumu un Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) prasības.
“Škoda Vagonka” reģionālais pārdošanas direktors, Latvijas vilcienu iepirkuma projekta vadītājs Romans Sorkins atzīmē, ka tādēļ nav šaubu, ka “Škoda Vagonka” piedāvājums ir konkurētspējīgs un tehniski pamatots.
Ražotājs pauž arī bažas par Latvijas plašsaziņas līdzekļos publicētajiem paziņojumiem,
Kā atzīmē R. Sorkins, “Škoda Vagonka” ir atsevišķs patstāvīgs uzņēmums “Škoda Transportation Group” koncerna sastāvā, kas nekad nav bijusi iesaistīta nekādos apšaubāmos vai aizdomīgos darījumos ne Latvijā, ne citā valstī.
“Škoda Vagonka” bija un ir koncentrēta uz to, lai klienti būtu droši, ka saņem izcilus un tehniski progresīvus produktus un risinājumus.
“Attiecībā uz apsūdzībām pret citiem “Škoda Transportation Group” uzņēmumiem Latvijā visi šādi apgalvojumi ir nepierādīti un nepamatoti,” norāda R. Sorkins.
Pēc viņa sacītā, “Škoda Transportation Group” ir pilnīgi pārliecināta, ka neviens “Škoda Transportation Group” uzņēmums nav bijis vai nav iesaistīts neētiskā vai pat noziedzīgā darbībā un kategoriski noraida jebkādus Latvijas plašsaziņas līdzekļos publicētus paziņojumus, kas apšauba “Škoda Transportation Group” reputāciju.
Kā atzīmē R. Sorkins, šogad “Škoda Transportation Group” svinēs savu 160. gadadienu, un tai ir ievērojama pieredze un izcila reputācija visos tirgos, kuros tā bija vai ir pārstāvēta.
“”Škoda Vagonka” tic neatkarīgai, atklātai un godīgai visu iesaistīto valsts uzņēmumu un institūciju lēmumu pieņemšanai Latvijā un ka netiks pieļauta nelikumīga iejaukšanās šādā lēmumu pieņemšanā.”
“LA.lv” atgādina, ka par tiesībām piegādāt 32 jaunus elektrovilcienus sacentās četri pretendenti – “Talgo”, Šveices kompānijas “Stadler” Polijas meitasuzņēmums, Spānijas kompānija “Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles” (CAF) un “Škoda Vagonka”.
Šis ir Latvijas trešais mēģinājums nopirkt jaunus vilcienus.
Pirmajā iepirkumā piedalījās CAF un “Stadler”, par uzvarētāju tika pasludināts CAF, taču pēc “Stadler” ierosinātās tiesvedības konkursa rezultāts tika atcelts.