Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Fotolia

Skatītāko TV tops nemainīgs, pie ekrāniem pavadām mazāk laika 1

Lineārās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,6%, portālu la.lv informēja “Kantar TNS”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

TV3 jau septīto gadu pēc kārtas kļuvis par skatītāko kanālu Latvijā.

“Kantar TNS” Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka trīs skatītāko kanālu pozīcijas ir nemainīgas kopš 2015.gada – pirmajā vietā ierindojas TV3, otrajā – LTV1, bet trešajā – PBK.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2017.gadā pavadīja vidēji 4 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti mazāk nekā 2016.gadā.

2017.gadā kanālam LNT veltīti 7,2%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,6% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu 3+ un REN TV Baltic katra skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla TV6 – 2,5% un kanāla LTV7 – 2,2%. Kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,8%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3%, kanāla TNT – 1,2% un CTC Baltija – 0,9%.

Kanālam Discovery Channel veltīti 0,8%, kanāliem Nickelodeon, Kanāls 2, Re:TV un STV katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika 2017.gadā.

Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%, kanālu 360TV un FOX katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla National Geographic Channel – 0,4%.

Kanālu Pjatnica International, TNT4 International un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,2% un kanālam Sony Turbo – 0,1% no kopējā 2017.gada TV skatīšanās laika.

TvV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,4% no kopējā TV skatīšanās laika, kas ir par 0,9 procentpunktiem vairāk nekā 2016.gadā. Pārējai TV skatīšanai veltīti 26,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.