Skatītāja dalās nepatīkamā pieredzē par ārsta attieksmi Dobeles slimnīcā. Kā šādā situācijā rīkoties? 55

TV24 raidījuma “Uz līnijas” skatītāja dalās ar nepatīkamu pieredzi Dobeles slimnīcā, kur, pēc viņas sacītā, Terapijas nodaļas vadītājs izturējies rupji gan pret pacientu, gan pret pacienta tuviniekiem.

Reklāma
Reklāma
8 šķietami veselīgi produkti, no kuru lietošanas uzturā labāk atteikties. Kā tie var kaitēt?
RAKSTA REDAKTORS
“Vai tiešām šis izskatās pēc 12 eiro vērta ēdiena?” Kliente sašutusi par maltīti, ko saņēmusi no Rīgas restorāna
Kokteilis
Pamani dīvainus priekšmetus mājoklī? 9 pazīmes, kas var liecināt par ļaunās acs klātbūtni
Lasīt citas ziņas

“Ja kāds aizbrauc runāt par sava tuvinieka veselību, viņš dzen ārā no sava kabineta un rupji izturas. Tas ir neprofesionāli!” stāsta skatītāja.

Radušos situāciju komentē Veselības ministrijas Veselības aprūpes departamenta direktore Sanita Janka.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pirmkārt, tas ir attieksmes jautājums – neprofesionāla attieksme. Bet visas slimnīcas pamazām ievieš PREM sistēmu, kas novērtē, kā pacients ir juties slimnīcā. Tad, kad aizpilda šo anketu, un izvērtējot visus šos datus, slimnīcai ir jāizvērtē, kas tad ir jāuzlabo. Viena lieta ir novērtēt ārstniecības kvalitāti, bet šī ir pacienta pieredze,” stāsta Veselības aprūpes departamenta direktore.

Sanita Janka uzsver, ka šāda attieksme pret pacientu nav pieļaujama. Šādos gadījumos jāvēršas vispirms pie slimnīcas administrācijas, kurai pirmajai būtu jāreaģē uz radušos situāciju, un pēc tam var vērsties pie Veselības inspekcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.