Skaties un klausies! TV3 Grupas aizkulises ārkārtas stāvokļa laikā. 0
Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.
Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:
Sarunā ar lielāko mediju grupu Latvijā dominēs TV tēma. Pārdošanas vadītāja Ginta Salmane padalīsies ar situāciju reklāmas apjomu kritumos un Q2 prognozēm.
Uzzināsim, kā TV3 Grupai sokas ar visiem šī gada jauninājumiem – TV3 life un TV3 mini kanāliem (vai jaunie reitingi nav negaidīta vilšanās), un kopējā reklāmas pārdošanas modeļa maiņu.
Noskaidrosim, kā fiziskā distancēšanās ietekmē satura ražošanu un kādi jauni risinājumi ir atrasti.
Sarunu vada Māris Naglis.