Ginta Salmane un Māris Naglis
Ginta Salmane un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! TV3 Grupas aizkulises ārkārtas stāvokļa laikā. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

Veselam
Kāpēc naktī, ja pēkšņi pamosties, vajadzētu paciesties un neiet uz tualeti, skaidro miega speciālisti 14
Ukraina ASV dēļ bez sakariem nepaliks. “Starlink” konkurents to varētu atstāt ar garu degunu 9
Veselam
Ko sīpoli labu dara ķermenim: 8 iemesli, kāpēc šie dārzeņi būtu jāēd
Lasīt citas ziņas

Sarunā ar lielāko mediju grupu Latvijā dominēs TV tēma. Pārdošanas vadītāja Ginta Salmane padalīsies ar situāciju reklāmas apjomu kritumos un Q2 prognozēm.

Uzzināsim, kā TV3 Grupai sokas ar visiem šī gada jauninājumiem – TV3 life un TV3 mini kanāliem (vai jaunie reitingi nav negaidīta vilšanās), un kopējā reklāmas pārdošanas modeļa maiņu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Noskaidrosim, kā fiziskā distancēšanās ietekmē satura ražošanu un kādi jauni risinājumi ir atrasti.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.