Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pētījums uzņēmējiem: Kā ārkārtas stāvoklis mainījis iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumus? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Atrasts ceturtā Pabrades poligonā pazudušā kareivja ķermenis: viņš neatradās purvā 80
Kāpēc amerikāņu karavīri brauca tur, kur nedrīkstēja? Izskan aizdomīga versija
Kokteilis
Latviešu daiļavu TOP 10: sievietes, kuru šarms neatstāja vienaldzīgu pat mākslīgo intelektu
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: Dentsu Aegis Network Latvija vadītāja Linda Saulīte un pētījumu speciālists Karina Koļesņikova iepazīstina ar svaigākajiem datiem – par indikācijām mediju patēriņa un saistītās auditorijas uzvedības izmaiņās.

Uzklausa un izjautā Māris Naglis.

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.