Sigita Erdmane un Māris Naglis
Sigita Erdmane un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Lieliem uzņēmumiem, lielām mārketinga komandām lieli izaicinājumi! 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Putins jau sācis plaša mēroga karu pret Eiropu, taču Rietumi baidās to atzīt
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: ar Swedbank mārketinga un pārdošanas vadītāju Sigitu Erdmani izrunājām virkni interesantu izaicinājumu:

Ko darīt, ja pāris dienās kontrolējamo ziņu apjoms pārsniedz 1000 variācijas?
Kā “neziņa par situāciju rīt” ietekmē komunikācijas kanālu izvēli?
Kādu mājasdarbu gribētos izpildīt rūpīgāk, ja būtu iespēja laiku pagriezt atpakaļ?
Kā arī, nedaudz pasapņojām par skaisto (kad tas būs pa īstam) nākotni mārketingā…

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.