Skaties un klausies! Laiks inovācijām produktos un procesos. Ko tas nozīmē? 0
Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.
Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē lielā saruna par inovācijām, prototipu validāciju, produktu “pivotēšanu” un saistītiem procesiem runājam ar Kristapu Bangu, Accenture inovāciju komandas līderi.
Kā pielāgot biznesu atbilstoši pieprasījuma izmaiņām, un kā vispār identificēt problēmu, kuru mēs risinām?
Pieskarsimies arī jaunuzņēmumiem – vai tagad ir vērojama nestandarta aktivitāte ekosistēmā?
Sarunu vada Māris Naglis.