Kristaps Banga un Māris Naglis
Kristaps Banga un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Laiks inovācijām produktos un procesos. Ko tas nozīmē? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Tā ir cūku kūts. Pat cūkas dzīvo labāk.” Krievijas Ārējās izlūkošanas dienesta vadītājs nosauc 3 nosacījumus, lai vienotos ar Ukrainu 99
ASV, iespējams, izdarīs ko starptautiski negaidītu. Tās lemj par to, kam pieder Krima
7 pazīmes, ka tevī ir kaut kas no neandertālieša – no priekšrocībām līdz trūkumiem
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē lielā saruna par inovācijām, prototipu validāciju, produktu “pivotēšanu” un saistītiem procesiem runājam ar Kristapu Bangu, Accenture inovāciju komandas līderi.

Kā pielāgot biznesu atbilstoši pieprasījuma izmaiņām, un kā vispār identificēt problēmu, kuru mēs risinām?

CITI ŠOBRĪD LASA

Pieskarsimies arī jaunuzņēmumiem – vai tagad ir vērojama nestandarta aktivitāte ekosistēmā?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.