Roberts Bite un Māris Naglis
Roberts Bite un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Ko aizgūt no finanšu tehnoloģiju mārketinga? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Atrasts ceturtā Pabrades poligonā pazudušā kareivja ķermenis: viņš neatradās purvā 80
FOTO. Pabradē sācies ceturtais operācijas posms; pirmo reizi publiski parāda izcelto ASV karavīru M88 tanku
Kāpēc amerikāņu karavīri brauca tur, kur nedrīkstēja? Izskan aizdomīga versija
Lasīt citas ziņas

Šī “Mārketings pret COVID-19” epizode tapusi sadarbībā ar Latvijas Mārketinga Profesionāļu Asociāciju.

Šodien runāsim ar ļoti digitālu produktu un zīmolu – Twino. No grupas mārketinga vadītāja Roberta Bites uzzināsim vairāk par produktu un, kā funkcionē p2p platformu bizness. Iztaujāsim, kā darbojas grupas mārketinga komanda, kā šajās dienās reaģēja finanšu tehnoloģiju sektora uzņēmumi, kādiem kanāliem dod priekšroku, t.sk. mārketinga aktivitātēm ārpus Latvijas tirgus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mēģināsim identificēt, ko no dzirdētās pieredzes varam aizgūt citiem biznesiem – par kādiem kanāliem nedrīkst aizmirst, kādus speciālistus labāk algot pašiem un kāpēc “freelanceriem” ir īstais laiks proaktīvi pieteikties darbā.

Citējot Robertu:

”…jānoliek bizness pirmajā vietā, un savas intereses un ambīcijas mārketingā nedaudz jānosēdina plauktiņā, pagaidām…”

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.