Aigars Stankēvičs un Māris Naglis
Aigars Stankēvičs un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Kas notiek ar Preses auditoriju? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

TV24
Eksperts brīdina: Tā ir situācija, no kuras mēs neizvairīsimies. Latvijā, iespējams, sāks dedzināt atkritumus
TV24
“ASV stratēģija izskatās pēc kara pieteikuma Eiropas Savienībai.” Britu eksperts par iespējamiem Trampa rīcības riskiem
Kokteilis
Ātrs psiholoģiskais tests: kura no virvēm, jūsuprāt, ir visgarākā? 5
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē īsā saruna ar Aigaru Stankēviču, AS “Latvijas Mediji” valdes locekli. Sākot ar nelielu ieskatu preses reklāmas vēsturē – no 48% mediju tirgus daļas, līdz 37M EUR reklāmas apgrozījumā tās augstākajā punktā šajā gadsimtā, un kas šobrīd notiek ar preses patēriņu.

Uzzināsim vai patiešām šajās dienās ir samazinājusies lasīšana, ja jā, tad kāpēc, un cik nozīmīgi preses izdevumiem ir galvenie transporta mezgli.

CITI ŠOBRĪD LASA

/Atvainojamies par skaņas traucējumiem sarunas noslēgumā/

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.