Skaties un klausies! Kas notiek ar Preses auditoriju? 0
Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.
Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē īsā saruna ar Aigaru Stankēviču, AS “Latvijas Mediji” valdes locekli. Sākot ar nelielu ieskatu preses reklāmas vēsturē – no 48% mediju tirgus daļas, līdz 37M EUR reklāmas apgrozījumā tās augstākajā punktā šajā gadsimtā, un kas šobrīd notiek ar preses patēriņu.
Uzzināsim vai patiešām šajās dienās ir samazinājusies lasīšana, ja jā, tad kāpēc, un cik nozīmīgi preses izdevumiem ir galvenie transporta mezgli.
/Atvainojamies par skaņas traucējumiem sarunas noslēgumā/
Sarunu vada Māris Naglis.