Skaties un klausies! Algoritms pret cilvēku, kurš ir labāks reklāmas pircējs? 0
Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.
Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar reklāmas tehnoloģiju uzņēmuma SetupAd dibinātāju un vadītāju Tomu Panderu runāsim par to, kas notiek “Programmatic” (automatizētās digitālās reklāmas pirkšanas) pusē?
Kā mainījušās digitālās reklāmas cenas atvērtajās izsolēs un, kā Latvijas auditorijas cena izskatās uz citu valstu fona.
Kādas ir algoritmu priekšrocības, un vai tas ir pietiekams iemesls iekļaut šo modeli līdztekus tiešajai pirkšanai?
Arī par to, kur meklēt digitālos talantus.
Sarunu vada Māris Naglis.