Toms Panders un Māris Naglis
Toms Panders un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Algoritms pret cilvēku, kurš ir labāks reklāmas pircējs? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar reklāmas tehnoloģiju uzņēmuma SetupAd dibinātāju un vadītāju Tomu Panderu runāsim par to, kas notiek “Programmatic” (automatizētās digitālās reklāmas pirkšanas) pusē?

Kā mainījušās digitālās reklāmas cenas atvērtajās izsolēs un, kā Latvijas auditorijas cena izskatās uz citu valstu fona.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kādas ir algoritmu priekšrocības, un vai tas ir pietiekams iemesls iekļaut šo modeli līdztekus tiešajai pirkšanai?

Arī par to, kur meklēt digitālos talantus.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.