Foto – Lita Krone/LETA

Skaitītāja rādījumi: kā tos var nodot vecs cilvēks, kurš nepieprot jaunās tehnoloģijas 0

Man ir 86 gadi, dzīvoju viena, internetu nelietoju, pa telefonu māku tikai piezvanīt. Līdz šim vienmēr zvanīju uz norādīto numuru un nosaucu savu līguma un skaitītāja rādījumu. Šomēnes to vairs izdarīt nevaru. Kā lai es nododu savu skaitītāja rādījumu? Izskatās, ka vecie cilvēki, kas ar modernajām tehnoloģijām ir uz “jūs”, tiek izstumti. Ārija Rīgas rajonā

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Valsts AS “Latvenergo” preses sekretāre Ivita Bidere apgalvo, ka skaitītāja rādījumu nodošanas kārtībā nav ieviestas izmaiņas. Klientiem joprojām tiekot nodrošinātas dažādas iespējas, lai skaitītāju rādījumus varētu ziņot sev ērtākajā veidā – to var izdarīt gan portālā elektrum.lv, gan viedtālruņa aplikācijā, kā arī sūtot SMS vai zvanot klientu servisam. “Ja klientam ir ērtāk izmantot tālruni, arī tad viņa informācija tiks pieņemta un apstrādāta, tomēr mūsu ieteikums ir izmantot portālu, aplikāciju vai rādījumu ziņošanu, nosūtot SMS. Iespējams, ir lietderīgi apsvērt SMS sūtīšanu – izmantojot vienu un to pašu tekstu, tikai jānomaina aktuālie skaitītāja rādījumi,” teic Latvenergo pārstāve.

Diemžēl vecāka gadagājuma cilvēkam, kurš lieto tikai parasto telefonu, kāds tas bija vēl padomju laikā, iespējas nodot skaitītāja rādījumu ir visai niecīgas. Zvanot uz klientu tālruni 80200400, ir ilgi jāgaida rindā, saruna bieži atvienojas. “Skaitītāja rādījumi jānodod no 27. līdz 3. datumam, un attiecīgi šajā laikā strādā arī šim nolūkam rezervētā tālruņa līnija. Atvainojamies, ja augstas klientu servisa noslodzes gadījumā ne vienmēr varam sniegt ātru atbildi, – tieši tādēļ operatīvāki ir citi rādījumu iesniegšanas veidi,” skaidro I. Bidere.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja kādu iemeslu dēļ nav bijis iespējams iesniegt skaitītāja rādījumus, satraukumam nav pamata, jo tādā gadījumā rēķins tiek veidots, aprēķinot konkrētā klienta vidējo patēriņu, un tad, saņemot nākamos rādījumus, tiks aprēķināta starpība, ja tāda būs izveidojusies.

AS “Sadales tīkls” preses sekretāre Tatjana Smirnova teic, ka uzņēmums klientu ērtībām piedāvā elektroenerģijas skaitītāju rādījumus nodot tiešsaistē klientu portālā www.e-st.lv. Savukārt, ja nav iespējas skaitītāja rādījumus nodot portālā, to var izdarīt, zvanot uz klientu servisa tālruni 80200408.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.