Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Unsplash

“Situācija tiek risināta.” “Pasažieru vilciena” tīmekļa vietne atkal piedzīvo kiberuzbrukumu 1

VAS “Pasažieru vilciens” tīmekļa vietne atkal piedzīvo kiberuzbrukumu, liecina uzņēmuma paziņojums.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Lasīt citas ziņas

“Ārēju faktoru ietekmes dēļ” apturēta vilciena e-biļešu tirdzniecība “Pasažieru vilciena” tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē. Biļetes var iegādāties kasē vai vilcienā pie konduktora bez papildu maksas.

“Situācija tiek risināta,” uzsver uzņēmums, atzīstot, ka pret to atkal vērsts kiberuzbrukums.
CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņots, ka pēdējo mēnešu laikā pieaudzis ar Krieviju saistītu interneta huligānu uzbrukumu skaits valsts nozīmes tīmekļa resursiem un dažādu sektoru uzņēmumiem. Līdz šim visi uzbrukumi ir veiksmīgi atvairīti bez būtiskas ietekmes uz resursu darbību.

DDoS uzbrukumi tiek veikti ar mērķi panākt resursu un to sniegto pakalpojumu nepieejamību, bet lietotāju dati šajos uzbrukumos netiek skarti.

Iepriekš līdzīgi uzbrukumi “Pasažieru vilciena” tīmekļa vietnei notika vasaras sākumā.

“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.