“Situācija tiek risināta.” “Pasažieru vilciena” tīmekļa vietne atkal piedzīvo kiberuzbrukumu 1
VAS “Pasažieru vilciens” tīmekļa vietne atkal piedzīvo kiberuzbrukumu, liecina uzņēmuma paziņojums.
“Ārēju faktoru ietekmes dēļ” apturēta vilciena e-biļešu tirdzniecība “Pasažieru vilciena” tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē. Biļetes var iegādāties kasē vai vilcienā pie konduktora bez papildu maksas.
Jau ziņots, ka pēdējo mēnešu laikā pieaudzis ar Krieviju saistītu interneta huligānu uzbrukumu skaits valsts nozīmes tīmekļa resursiem un dažādu sektoru uzņēmumiem. Līdz šim visi uzbrukumi ir veiksmīgi atvairīti bez būtiskas ietekmes uz resursu darbību.
DDoS uzbrukumi tiek veikti ar mērķi panākt resursu un to sniegto pakalpojumu nepieejamību, bet lietotāju dati šajos uzbrukumos netiek skarti.
Iepriekš līdzīgi uzbrukumi “Pasažieru vilciena” tīmekļa vietnei notika vasaras sākumā.
“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.