Foto: EPA/Scanpix/LETA

“Situācija ir izaicinoša.” Apsargi ar klientiem mēdz nonākt konfliktos Covid-19 sertifikātu dēļ 81

Apsargi ar klientiem mēdz nonākt konfliktos Covid-19 sertifikātu dēļ, TV24 raidījumā “Uz līnijas” pastāstīja apsardzes kompānijas “G4S Latvia” valdes priekšsēdētājs Edgars Zālītis.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
Kā tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

“Tā ir jauna situācija,” atzina Zālītis, komentējot situāciju par izrēķināšanos ar apsargiem pēc darbalaika beigām. Viņš norāda, ka cilvēki ir dažādi, to varot novērot arī sēžot sastrēgumos – cilvēki ir neiecietīgi.

“Un, ja šāds cilvēks ar vājākiem nerviem atnāk, un kāds varbūt ne tā uz viņu paskatās. Viņš protams šo negāciju grib izlikt ārā uz kādu. Ja pirmais cilvēks šajā brīdī ir apsargs, kurš prasa viņam kaut kādu QR kodu, ja viņš vispār ir piespiests vakcinēties, ir citas pārliecības, tā negācija nāk ārā,” teica “G4S Latvia” valdes priekšsēdētājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uz jautājumu, vai darbinieki ir apmācīti, kā tādos apstākļos rīkoties, viņš atbild, ka to nevar ne uzrakstīt, ne iemācīt, jo apsargiem ir ne tikai tehniski jāpārbauda QR kods un personu apliecinošs dokuments, bet arī jāmāk runāt ar apmeklētājiem.

“Jāsaprot, ka apsargs ir garas stundas pavadījis darbā – viņš arī ir tikai cilvēks,” uzsvēra Zālītis.

Viņš norāda, ka bieži vien lēmumi tiek pieņemti ļoti vēlu, lai paspētu nodrošināt to izpildi: “Piektdien uzzināju – pirmdien ir jābūt! Nav jau tā, ka tie apsargi stāv un gaida rindā. Situācija ir samērā izaicinoša.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.