“Sievu ar bērnu izsēdina Olainē – tālāk vilciens nebrauks, tiec mājās, kā gribi!” Jelgavnieks sašutis par “Vivi” vienaldzību un komunikāciju 52

Uzņēmējs Reinis Artimovičs sociālajā tīklā Facebook šodien ievietoja video, kur stāsta kā viņai sievai ar bērniem nelāgi beidzies ikdienišķs brauciens mājup ar “Vivi” vilcienu Rīga-Jelgava.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Darba devēji intervijās mēdz uzdot kādu āķīgu jautājumu, lai pārbaudītu jūsu emocionālo inteliģenci. Tikai 1% cilvēku atbild pareizi
Veselam
Ko nedrīkst ēst no rīta: 8 ēdieni, kurus nevajadzētu ēst tukšā dūšā
Veselam
Nosaukts pats veselīgākais dārzenis. Ja neesi to ēdis gadiem ilgi, noteikti neesi vienīgais 1
Lasīt citas ziņas

“Gribu jums pastāstīt par šodienas burvīgo braucienu uz Olaini, tagad esmu ceļā uz turieni šajā fantastiskajā lietainajā laikā. Kas notiek Olainē? Pilnīgi nekas. Tur gaida mani sieva ar jaunāko dēlu, kuri ir izsēdināti no “Vivi” vilciena. No rīta bijām Rīgā, aizvedām dēlu uz BKUS, sieviņa saka, ka ilgi jāgaida, lai braucu mājās, viņi atbraukšot atpakaļ ar vilcienu. Blakus tieši jaunā pietura, viss kārtībā! Šie visas procedūras pabeiguši, sēdīsies vilcienā. Vilciens nedaudz kavējās, bet atnāk, sieva iekāpj, biļetes var nopirkt, nekādu paziņojumu nav,” viņš video stāsta.

Kad vilciens iebraucis Olainē, pēkšņi pasažieriem pasaka, ka vilciens tālāk nebrauks. “Pirmais jautājums uzreiz rodas – kāpēc nevienam neko neteica? Nu labi, pagaidīs citu vilcienu un pārsēdīsies. Esot 10 minūtes jāpagaida. Tad saka, ka nākamais vilciens būs 12.08, bet arī tas neatbrauc. Tad saka, ka vēl 40 minūtes jāgaida,” Artimovičs teic.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš stāsta, ka paralēli piezvanījis uz “Vivi” konsultatīvo tālruni, kur atbildēts, ka “nevarot garantēt, ka vilciens atbrauks”. Tā nu viņš sēdies mašīnā un braucis sievai un bērnam pakaļ pats.

“Domāju, kā tas nākas, kas rokas šādas situācijas un komunikācijas nekādas ar cilvēkiem nav? Neviens neko nebrīdina un neviens neko nesaka. Konsultatīvā tālruņa otrā galā cilvēks ieteica izsaukt taksi un iesniegt pēc tam viņiem dokumentus, ja tur viss būšot pareizi, tad “Vivi” šo braucienu kompensēšot. Bet tad uzreiz varējāt pateikt, kad cilvēkus izsēdinājāt, ka vilciena nebūs?” viņš jautā.

“Vivi” šo ierakstu ir komentējis un skaidro situāciju no savas puses: “Bojājuma dzelzceļa infrastruktūrā dēļ šodien joprojām kavējas vilcieni Jelgavas dzelzceļa līnijā. Ņemot vērā bojājuma ietekmes apmēru un vilcienu palēnināto satiksmi, informācija par katra vilciena prognozējamo kavējumu nemitīgi mainās un tiek atjaunota “Vivi” tīmekļvietnē, mobilajā lietotnē un vilcienos uz vietas. Tāpat apziņošanu vilcienos veic konduktori kontrolieri. Ja vilciens kādā posmā tiek atcelts, aicinām izmantot jau iegādāto vilciena biļeti līnijā nākamajā braucošajā vilcienā vai izmantot alternatīva transporta iespējas – autobusu vai taksometru pakalpojumus, saglabājot braucienu apliecinošu dokumentu iesniegšanai “Vivi” izmaksu kompensēšanai. Ja kādam pasažierim jānokļūst galamērķī neatliekamā kārtībā, informējot par to konduktoru kontrolieri, mūsu darbinieks pats sazinās ar taksometra pakalpojumu sniedzējiem un apzina taksometru pieejamību. Atvainojamies par piedzīvotajām neērtībām!”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.