Foto: Canva

Gadās arī tā! Sieviete, nenojauzdama par pieslēgto pakalpojumu, nokļūst parādu piedzinēja “nagos” 0

Sociālajā tīklā Threads kāda lietotāja dalījusies ar pieredzi, kas spilgti ilustrē, kā pavisam neapzināti vari kļūt par klientu un vēlāk – par parādnieku. Bez parakstīta līguma, bez aktivizētas SIM kartes. Viss sākās ar šķietami izdevīgu zvanu no Bite Latvija un beidzās ar īsziņu no parādu piedzinējiem.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Tā ir cūku kūts. Pat cūkas dzīvo labāk.” Krievijas Ārējās izlūkošanas dienesta vadītājs nosauc 3 nosacījumus, lai vienotos ar Ukrainu
7 pazīmes, ka tevī ir kaut kas no neandertālieša – no priekšrocībām līdz trūkumiem
8 šķietami veselīgi produkti, no kuru lietošanas uzturā labāk atteikties. Kā tie var kaitēt?
Lasīt citas ziņas

Turpinājumā sievietes pieredze, ar ko viņa dalījusies sociālajos tīklos.

Bite Latvija nu ir izpelnījusies godpilno pirmo vietu manā “no go” sarakstā. Viss sākās 2024. gada oktobrī, kad saņēmu zvanu no Bites pārstāvjiem, kuri piedāvāja īpaši izdevīgu piedāvājumu – pāriet pie viņiem no LMT ar solījumu par zemākiem rēķiniem un bonusā iespēju izmēģināt Go3. Tajā brīdī LMT rēķins jau bija izaudzis četras reizes, tāpēc nopietni apsvēru domu mainīt operatoru.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tomēr pēc pāris dienām saņēmu zvanu no LMT, kuri piedāvāja labākus nosacījumus, lai paliktu. Izvēlējos palikt tur, kur esmu – neparakstīju nekādu līgumu ar Biti, neaktivizēju SIM karti, neko faktiski nesāku izmantot. Domāju – ar to viss beidzies.

Līdz saņēmu e-pastu par to, ka tuvojas Go3 izmēģinājuma perioda beigas. Pabrīnījos – kā man vispār piešķirts izmēģinājums, ja es nemaz nepārgāju pie Bites? Mēģināju ielogoties manabite.lv, lai pārbaudītu, kas notiek, bet sistēma mani neatpazīst – es tur “neesmu klients”. Tikmēr izdevās ielogoties Go3 un atslēgt šo “izmēģinājumu” laikus.

Domāju – labi, atkal miers. Līdz, nejauši uzspiežot uz Go3 aplikācijas televizorā, saturs atkal kļuva pieejams. Atkal ielogojos – izrādās, pakalpojums ir atkal aktīvs. Vēlreiz to atslēdzu.

Tad zvanīju uz Bite Latvija, lai noskaidrotu, kā tas vispār iespējams un kur ir mans rēķins? Konsultante laipni paskaidroja, ka rēķins, ja būs, tiks nosūtīts uz e-pastu nākamajā mēnesī. Turklāt to varēšot redzēt arī manabite.lv, kurā es, kā zināms, netieku iekšā, jo “neesmu klients”. Labi, dzīvoju tālāk.

Un tad – SMS no parādu piedzinējiem. Pilnīgs šoks! Pirmā doma – krāpnieki.

Bet nē, ziņā minēts konkrēts parāda numurs ar norādi “BITELV”. Zvana laikā noskaidroju, ka parāds ir “īstais”, un ka Bitei šis rēķins esot nosūtīts tajā pašā mēnesī, kad es pirmoreiz sazinājos ar viņiem. Neesmu nevienu rēķinu saņēmusi.

Atkal zvanīju uz Biti, atkal pārjautāju, vai pakalpojums ir atslēgts. Tad jau zvanīju arī parādu piedzinējiem, izkratīju sirdi un, lai ātrāk miers, nomaksāju parādu.

Rezumē? Tev var būt parāds, par kuru nemaz nenojaut, līdz tev to neatgādina parādu piedzinēji. Tas saucas “Bite – citāda kompānija”.

Bite Latvija uz LA.LV jautājumu, kāpēc šāda situācija radusies un ko darīt citiem, lai ar šādu situāciju nesaskartos, atbild norādot, ka sūdzība tikusi izskatīta, taču no publiski pieejamās informācijas viņiem neesot izdevies noskaidrot klientu ne pēc vārda, uzvārda, ne pēc situācijas apraksta.

Uzņēmums uzsver, ka katrs gadījums ir individuāls, tāpēc šajā gadījumā aicinātu klienti sazināties ar Biti ar lūgumu izskatīt situāciju, lai varētu pārbaudīt un sniegt risinājumu klientam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.