SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā pieņems tikai pēc iepriekšēja pieraksta 0
Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 9. novembra SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 49/53 apmeklētāji tiks pieņemti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, portālu LA.LV informē “Rīgas ūdens” pārstāvji.
Pierakstīties apmeklējumam var zvanot pa tālruni 8000 21 22.
Šāda kārtība noteikta, jo 6. novembrī pieņemtais Ministru kabineta lēmums paredz, ka valsts un pašvaldību iestādēs pakalpojumi no 9. novembra tiek nodrošināti attālināti vai pēc pieraksta.
Lai mazinātu Covid-19 izplatības risku un pasargātu Klientu apkalpošanas centru darbiniekus un klientus, SIA “Rīgas ūdens” aicina izvērtēt Klientu centra apmeklējuma nepieciešamību. Ja uz to tomēr jādodas, klientiem obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs.