Publicitātes foto

SIA “Domenikss” piedāvā Baltijā pirmo “Mercedes-Benz GLS” apvidus auto 0

“Daimler AG” ģenerālpārstāvja SIA “Domenikss” auto salonā pieejams jaunais Mercedes-Benz GLS, kam ir īpaši liela ietilpība, pārspējot pat tā priekšgājēju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Unikālā 48 voltu E-ACTIVE BODY CONTROL aktīvā piekare nodrošina komfortu jebkuros apstākļos. Trīs pilnvērtīgas elektriski regulējamas sēdekļu rindas un ietilpīgs bagāžas nodalījums ar tilpumu līdz pat 2400 litriem sniedz arī praktiskas ērtības.

Turklāt pieejama versija GLS 580 4MATIC ar jaunu elektrificētu V8 dzinēju ar 48 voltu EQ Boost sistēmu un iebūvētu startera ģeneratoru. Jaunais Mercedes-Benz GLS, Baltijā tirdzniecībā šobrīd pieejams tikai Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Liela un iespaidīga luksusa apvidus automobiļa āriene

Jaunā GLS dizains demonstrē moderno luksusu gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos. “Mercedes-Benz” jaunums ir AMG Line riteņi ar līdz pat 23 collu diametru. Uz piemērotību bezceļa apstākļos norāda arī auto gandrīz vertikālais astoņstūru radiatora režģis apvidus automobiļa interpretācijā, izceltā hromētā kartera aizsargplātne un dzinēja pārsegs ar divām gaisa ieplūdēm.

Automobiļa ārieni un augsto tehnisko standartu līmeni pastiprina MULTIBEAM LED priekšējie lukturi, kuros ir iestrādātas 112 LED gaismas diodes.

Izsmalcināta aerodinamika

Jaunā GLS modeļa aerodinamiskās pretestības koeficients ir samazināts līdz pat 0,32 – tas ir būtisks uzlabojums salīdzinājumā ar tā priekšgājēju un iespaidīgs sasniegums lielgabarīta luksusa apvidus automobiļu segmentā.

Izcila aerodinamika ļauj, pirmkārt, mazināt degvielas patēriņu un, otrkārt, ierobežot vēja radītā trokšņa līmeni.

“Mercedes-Benz” īpašu uzmanību pievērsuši virsbūves apakšai un gaisa plūsmai caur dzinēja nodalījumu. Tas ir būtiski, jo raksturīgās apvidus automobiļu formas – vertikālā priekšpuse un augstais klīrenss – padara šīs zonas jutīgas pret zemas gaisa plūsmas radīto pretestību.

Salona dizainā – elegants luksuss un inovācijas

Jaunā GLS salons iemieso luksusa elegances estētiku – arī standarta izpildījumā ir iekļauta ādas apdare.

Tajā “Mercedes-Benz” luksusa limuzīna komforts ir saplūdis ar robusti progresīvām apvidus automobiļa detaļām. Vadības paneļa centrālais elements ir iespaidīga izmēra ekrāns, kas ir iestrādāts izceltā vadības paneļa konsolē. Visas GLS komforta funkcijas var vadīt no MBUX informācijas un izklaides sistēmas lielā skārienekrāna, sēžot autovadītāja sēdeklī.

Reklāma
Reklāma

MBUX aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēma ir pieejama visos sēdekļu komplektācijas variantos. Tajā ir iekļauti divi 11,6 collu skārienekrāni, kas ļauj pasažieriem otrajā rindā baudīt filmas vai mūziku, lietot internetu vai veikt zvanus un ievadīt brauciena informāciju. MBUX iekšējā palīgsistēma ļauj autovadītājam un priekšējam pasažierim ar žestu atpazīšanas sistēmas palīdzību intuitīvi vadīt dažādas komforta un MBUX funkcijas.

Plašs salons ar trim elektriski regulējamām sēdekļu rindām

Jaunā GLS salonā ir vairāk vietu, jo īpaši otrajā sēdekļu rindā, ko elektriski iespējams regulēt par 10 cm.

Ja sēdekļi atbīdīti maksimāli tālu, vietas kājām ir par 87 mm vairāk nekā tā priekšgājējā. Visi sēdekļi ir elektriski regulējami jau standarta izpildījumā. Tas attiecas arī uz funkciju, kas nodrošina ērtu iesēšanos un izkāpšanu no diviem atsevišķajiem sēdekļiem trešajā rindā.

Šim nolūkam otrās rindas sēdekļi aizbīdās tālu uz priekšu un nolokās. Sēdekļi trešajā rindā ir pilnībā aprīkoti un piemēroti līdz pat 1,94 m gariem cilvēkiem, kā arī apsildāmi.

Lai izveidotu līdzenu kravas nodalījumu līdz pat 2400 litru ietilpīgajā GLS bagāžas nodalījumā, ar vienas pogas palīdzību visus aizmugurējos sēdekļus var nolocīt atsevišķi vai vienlaikus. Auto aizmuguri iespējams automātiski nolaist par 50 mm, tādējādi nodrošinot ērtu bagāžnieka piekraušanu un izkraušanu.

Jauda ar EQ Boost – izvēle starp sešiem vai astoņiem cilindriem

Jaunajā Mercedes-Benz GLS pieejamie jaudīgie sešu un astoņu cilindru dzinēji nodrošina harmonisku braukšanas komfortu un acumirklīgu jaudu. Ar GLS 580 4MATIC nonākšanu tirgū tiek atzīmēta jaunā elektrificētā V8 benzīna dzinēja pasaules pirmizrāde.

Šī dzinēja tilpums ir aptuveni četri litri, un tas attīsta 360 kW (489 ZS) jaudu, kā arī 700 Nm griezes momentu, EQ Boost sistēmai īslaicīgi pievienojot arī papildu 250 Nm griezes momentu un 16 kW/22 ZS jaudu.

Elektrificēts ir arī GLS 450 4MATIC rindas sešu cilindru benzīna dzinējs ar EQ Boost. Integrētais startera ģenerators (ISG) veic hibrīda funkcijas, piemēram, nodrošina papildu jaudu, braukšanu ar atslēgtu transmisiju vai enerģijas atgūšanu, kā arī ļauj ietaupīt degvielu apjomā, ko iepriekš spēja tikai augstsprieguma hibrīda tehnoloģijas.

Sešu cilindru dīzeļdzinējs

Ir plānots, ka tirgū būs pieejami divi GLS modeļi, ko darbinās OM 656 dīzeļdzinējs. Ir pieejami divi sešu cilindru dzinēji ar atšķirīgu jaudu. Abās versijās jaudīgais dzinējs jau atbilst “Euro 6d” standartam, kas jauniem modeļiem stāsies spēkā tikai 2020. gada 1. janvārī, bet vēl pēc gada attieksies uz visiem transportlīdzekļiem.

4MATIC pilnpiedziņa – vadāmība uz ceļa, pārākums bezceļa apstākļos

Visos jaunā GLS modeļos jaudu pārvada 9G-TRONIC automātiskā transmisija. Tās deviņu pārnesumu plašā diapazona dēļ var skaidri just, ka dzinējs var darboties ar mazāku apgriezienu skaitu. Tas ir izšķirošs faktors, lai nodrošinātu augstu energoefektivitātes līmeni un braukšanas komfortu.

Tāpat standarta komplektācijā ir uzstādīta arī sadales kārba ar elektroniski vadāmu vairāku disku sajūgu. Tādējādi starp asīm var pārvadīt piedziņas griezes momentu no 0 līdz pat 100 procentiem.

Palīgsistēmas vēl labākam autovadītāja atbalstam

Jaunais GLS modelis ir aprīkots ar Mercedes-Benz jaunākās paaudzes autovadītājam paredzētām palīgsistēmām. Šīs sistēmas vēl vairāk uzlabo aktīvās drošības līmeni.

Ja ir aktivizēta aktīvā distances palīgsistēma DISTRONIC (Active Distance Assist DISTRONIC) ar kustības ātruma adaptāciju maršrutā, jaunais GLS ir spējīgs atpazīt sastrēgumus vai lēnas kustības satiksmi, kā arī attiecīgi reaģēt, izmantojot informāciju, ko saņem no tiešraides satiksmes sistēmas, pirms risku aptver autovadītājs.

Piemēram, ja uz autoceļa ir konstatēts satiksmes sastrēgums un ja autovadītājs neizvēlas reaģēt citādi, sistēma piesardzības nolūkos samazina kustības ātrumu.

Autovadītāja palīgsistēmas komplekta Plus jaunā funkcija: braucot sastrēgumā uz autoceļa, aktīvā Stop-and-Go palīgsistēma (Active Stop-and-Go Assist) vairumā gadījumu ir spējīga noturēt automobili braukšanas joslā un saglabāt drošu distanci līdz pat aptuveni 60 km/h

Tā var arī automātiski atsākt automobiļa kustību līdz pat vienai minūtei pēc apstāšanās un pat palīdzēt izveidot avārijas braukšanas joslu. Tiklīdz sastrēgums beidzas, GLS atkal paātrinās līdz ātrumam, kas bija iestatīts aktīvajā distances palīgsistēmā DISTRONIC.

Jaunums ir arī aktīvā bremžu asistenta pagrieziena funkcija. Ja, izdarot pagriezienu, tiek konstatēts sadursmes risks ar pretimbraucošo transporta līdzekli, lai novērstu sadursmi, GLS tiks sabremzēts atbilstoši braukšanas ātrumam. 

GLS ir pieejama piekabju manevrēšanas palīgsistēma. Tā atvieglo manevrēšanu atpakaļgaitā autovadītājiem, kuri nepārzina piekabju vilkšanu. Tā palīdz arī pieredzējušiem autovadītājiem, ja tiek vilktas garākas piekabes.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.