1910. gada 1. aprīlī. Jaunķemeru tramvaja būves likstas 0
Pirms 110 gadiem laikraksts “Dzimtenes Vēstnesis” konstatēja: “Ķemeros patlaban no jauna tiek uzsākti darbi pie elektriskā ielu dzelzceļa būves starp Ķemeriem un jūrmalu. Līdz šim pie tā gandrīz nekas netika darīts, atskaitot zemes darbus, kurus pabeidza pagājušajā rudenī.
Tagad būtu jāvēlas, kaut līdz sezonas atklāšanai pabeigtu mazākais to gabalu, kas iet caur Ķemeriem un gar peldu māju, jo vasarā būves darbi uz kūrorta galvenās ielas un parkā nekādā ziņā nebūtu ciešami.
Jaunķemeros, netālu no Kauguriem, kur tiks celta elektriskā dzelzceļa gala piestātne, līdz šim, pateicoties ļoti stingriem būves noteikumiem, iznomāti tikai 10 gruntsgabali; šovasar tur nāks gatavas divas vasarnīcas. (..) Vecķemeros no kuratora pārvaldes bija nolemts šogad izbruģēt dažas ielas, bet slikto ceļu dēļ nebija iespējams piegādāt vajadzīgos akmiņus, kamdēļ bruģēšana, domājams, būs jāatliek uz vēlāku laiku.
Elektrisko tramvaju līdz Jaunķemeru pludmalei Ķemeru kūrorta viesiem tomēr vēl nācās gaidīt divus gadus – to atklāja tikai 1912. gada 3. jūnijā.
Sešus kilometrus garajā līnijā no dzelzceļa stacijas līdz jūrmalai kursēja pieci motorvagoni, bet četri vagoni bija piekabināmi. Pirmais pasaules karš pasākumu izpostīja, tāpat kā sākumā rožainās Jaunķemeru attīstības izredzes. Vagons ar iekšdedzes dzinēju, izmantojot veco sliežu ceļu, kursēja arī 30. gados, līdz to izkonkurēja autobusi.