Showroom INTRO Rīgā prezentē jaunu modes konceptu 0
Modes profesionāļu vidē labi pazīstamais Showroom INTRO Rīgā, Riga Fashion Week norises laikā – no 24. oktobra līdz 3. novembrim – modes profesionāļus, medijus, iepircējus iepazīstinās ne tikai ar Baltijas dizaineru un zīmolu jaunās kolekcijām, bet arī ar aktuālo konceptu. Izveidota daudzfunkcionāla vide, platforma, kur īstenot ambiciozus radošos un biznesa mērķus ar spēcīgu sociālo vēstījumu kontekstā.
Showroom INTRO, kas atrodas Rīgas centrā Galleria Riga, 3. stāvā, kopš šīs vasaras ir konceptuāli pārveidojis savu darbību. Viena no tā vadītājām, igauniete Pireta Megi (Piret Mägi), šajā segmentā guvusi pieredzi, gan organizējot Tallinn Design Week, gan darbojoties pasniedzējas un lektores statusā, akcentēja, ka Showroom INTRO Rīgā patlaban ir vienīgais šāds Baltijas reģionā kopumā.
“Mūsu dizaineriem, ņemot vērā Latvijas un Igaunijas mazo tirgu, visbiežāk viss tehniskais un organizatoriskais darbs jādara saviem spēkiem, nevis lai pilnībā nodotos tikai radošam darbam. Showroom INTRO pamatmērķi ir modes mākslinieku, zīmolu kolekciju un radošo eksperimentu publicitāte, kontakti ar medijiem, ietekmīgām personām modes pasaulē, produkcijas iepircējiem. Papildus tam es vēlos, lai Showroom INTRO kļūtu par vietu, kas atvērta neordinārām idejām, vieta, kur cilvēki iepazīstina ar savu know-how, lai Showroom INTRO būtu platforma, kur dizaineri un mūsu sadarbības partneri realizē savas ambīcijas,” stāsta Megi.
RFW laikā darbosies Showcase. Te tiks prezentēti Latvijā pazīstamo modes mākslinieku Baibas Ripas eleganti provokatīvie vasaras trikotāžas apģērbi, Daces Bahmanes izstrādājumi – «80. un 90. gadu stilu karuselis», kā arī brenda Be With kolekcija un Sofijas Lark rotas.
Te varēs atrast arī Igaunijā augsti novērtēto un iemīļoto apavu zīmolu TOKU. Tāpat arī mūsu iecienītā zīmola Ivo Nikkolo ilggadējā dizainere Eve Hanson piedāvās savu jauno zīmolu EVE HANSON, kas izceļas ar mūsdienīgi ziemeļniecisku raksturu un unikālām apdrukām, kuras veidojis Tom Lind.