Foto: Edijs Pālens/LETA

“Lattelecom” tīkla bojājumi skāra 80 tūkstošus klientu 14

“Šodien “Lattelecom” saskarās ar tīkla avāriju, kas skāra interneta un Interaktīvās televīzijas pakalpojumus, “Lattelecom” mājaslapas un klientu apkalpšanas zvanu centra 177 darbību, kopumā skarot vairāk nekā 80 000 klientu. “Lattelecom” meistariem ir izdevies bojājumu novērst, taču ir nepieciešams laiks, lai atjaunotos pakalpojumi visiem klientiem. Prognozējams, ka tuvākā laikā sakari pakāpeniski atjaunosies visiem. Atvainojamies saviem klientiem par situāciju un pateicamies par atbalstu un sapratni”, šāds paziņojums tika publicēts uzņēmuma mājaslapā sestdienas vakarā pēc tam, kad vairākas stundas daudzviet Latvijā bija traucēti šī uzņēmuma sniegtie pakalpojumi, bet klientiem nebija precīzas informācijas, kad pakalpojumi atjaunosies pilnā apmērā.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

Kā jau ziņots, pēc septiņiem vakarā sestdien tehnoloģiju uzņēmums “Lattelecom” savā tviterkontā paziņoja, ka: “Arī internets šur tur šai skaistajā laikā izlēmis “paņemt brīvdienu”. Atvainojamies – mūsu čaklie meistari jau dzenā viņu rokā un pavisam drīz viss atkal darbosies kā līdz šim! Paldies par sapratni un pacietību!”

Vēl pēc stundas uzņēmums ziņoja, ka: “Internets ir atrasts un globālais bojājums novērsts! Tuvākajā laikā pakāpeniski sakari atjaunosies visiem pieslēgumiem. Atvainojamies ikvienam par šo neplānoto situāciju un liels paldies daudzajiem klientiem par atbalstu un sapratni!”

CITI ŠOBRĪD LASA

Tikmēr uzņēmuma klienti ar savu sašutumu par nesaņemto pakalpojumu un nespēju sazināties ar klientu servisu aktīvi dalījās sociālajos tīklos.

Sarakstē ar tvitera lietotājiem uzņēmuma pārstāvji atzina, ka tehniskais bojājums šoreiz skāris arī klientu servisa tālruni 177, tādēļ nebija iespējama saziņa pa to.

Vēl īsi pirms desmitiem vakarā uzņēmuma pārstāvji paskaidroja, ka “diemžēl nebijām pietiekami uzsvēruši vārdu pakāpeniski” norādot uz to, ka interneta darbība neatjaunojas visiem klientiem uzreiz. Jo vēl pēc “Lattelecom” paziņojuma, ka bojājums atrasts un novērsts, ļaudis interneta vidē no dažādām Latvijas vietām ziņoja, ka tur vēl pieslēgums nav atjaunojies.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.