Sedans praktiskam autobraucējam 0
Jaunais “Peugeot 301”, kā jau pieņemts šādiem mazbudžeta automobiļiem, cenšas izskatīties lielāks un dārgāks. Taču būtībā tas ir praktisks ģimenes auto par salīdzinoši pieejamu cenu.
Lai gan modeļa indeksā pirmais skaitlis ir trīs, šis sedans būvēts uz mazās klases modeļa “208” platformas, tiesa gan – pastieptas. Tas ļāvis izveidot visai ietilpīgu salonu un lielu bagāžnieku. Aizmugures pasažieriem atvēlētas ērtas sēdvietas ar normālam ģimenes automobilim atbilstošu plašumu. Arī bagāžnieks ar 506 litru ietilpību ir gana iespaidīgs, bet, salokot aizmugures sēdekļus, iespējams iegūt 1332 litru kravas telpu.
“Peugeot 301” interjers veidots no vienkāršiem, bet tīri solīdiem apdares materiāliem. Arī vadītāja vieta ierīkota gana ērta. Dzinēju palete sastāv no trīscilindru 1,2 litru (72 ZS) benzīna motora un 1,6 litru (115 ZS) benzīnnieka. Vēl pieejams 1,6 litru (92 ZS) turbodīzelis. Lielāko benzīnnieku var dabūt arī ar automātisko pārnesumkārbu.
Piekare ar nodomu veidota energoietilpīga, lai var droši braukt pa nelīdzeniem slikti uzturētiem ceļiem.
Starp šā automobiļa konkurentiem var minēt “Dacia Logan”, kas ir lētāks, kā arī mazliet dārgāko pārīti “Seat Toledo”/”Škoda Rapid”. Nelieli, konstruktīvi vienkārši, bet praktiski sedani par pieejamu cenu lielāko piekrišanu bauda tā dēvēto jaunattīstības valstu tirgos. Savukārt pie mums šādiem automobiļiem faktiski jākonkurē ar lietotiem no Rietumeiropas ievestiem augstākas klases prestižu marku modeļiem. Latvijas mazajā jauno auto tirgū šādus automobiļus samērā bieži saviem autoparkiem mēdz izvēlēties uzņēmumi.
“Peugeot 301” sākuma cena ir 8273 lati.