“SEB banka” laiž klajā jaunāko mobilās lietotnes versiju 0
Lielākā daļa “SEB bankas” biznesa klientu internetbankai pieslēdzas, izmantojot viedtālruņu lietotni “Smart-ID”. Lai uzņēmumu internetbankas lietošana kļūtu vēl ērtāka, “SEB bankas” mobilās lietotnes viedtālruņiem jaunāko versiju tagad var lietot arī uzņēmumu pārstāvji.
Jaunā “SEB bankas” mobilās lietotnes versija jau ir pieejama “App Store” un “Google Play” lietotņu veikalos. Uzņēmumu pārstāvji var to izmantot, lai aplūkotu sava uzņēmuma kontu atlikumus, izveidotu un apstiprinātu maksājumus, kā arī pārlūkotu darījumu vēsturi.
Drīzumā lietotnē pieejamo pakalpojumu klāsts tiks paplašināts ar jaunām funkcijām.
“SEB bankas” valdes loceklis Arnis Škapars norāda, ka jaunās funkcijas ir izveidotas, ieklausoties klientu atsauksmēs un priekšlikumos par to, kā “SEB bankas” pakalpojumus uzlabot un padarīt ērtākus.
“Mobilā lietotne uzņēmējiem ir vienkārši lietojama, un tajā atrodami ikdienā visbiežāk nepieciešamie bankas pakalpojumi,” uzsver Škapars.
Ja uzņēmuma pārstāvis jau lieto “SEB bankas” mobilo lietotni, pēc lietotnes jaunās versijas uzstādīšanas būs iespējams pārslēgties starp savu privāto internetbanku un internetbanku uzņēmumiem.
SEB bankas mobilo lietotni var lietot “Android” un “iOS” viedtālruņu īpašnieki. Drošības nolūkos pēc lietotnes uzstādīšanas lietotājam ir jāizveido četru ciparu PIN kods – to būs jāievada katru reizi, uzsākot izmantot lietotni.