“Schwenk Latvija” iegādājies 12 jaunus betona vedējus.
“Schwenk Latvija” iegādājies 12 jaunus betona vedējus.
Publicitātes foto

FOTO, VIDEO. “Schwenk Latvija” papildina betona piegādes floti ar 12 jauniem betonvedējiem 0

Būvmateriālu ražotājs “Schwenk Latvija” no SIA “Domenikss” iegādājies 12 jaunus “Mercedes-Benz Arocs” betona vedējus, aģentūru LETA informēja “Schwenk Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

Kopumā uzņēmuma autoparkā ir vairāk nekā 40 dažādu specializētās tehnikas vienību transportbetona piegādei un sūknēšanai.

“Schwenk Latvija” pārstāvji norādīja, ka jaunie 2020.gada izlaiduma betonvedēji “Mercedes-Benz Arocs” ar betonmaisītāju uzbūvju ražotāja “Liebherr” maisītājiem ir inovatīvākie, drošākie, klusākie un videi draudzīgākie šāda veida transportlīdzekļi Eiropā.

CITI ŠOBRĪD LASA
Betonvedējiem ir “Euro 6” standartam atbilstoši dzinēji. Darījuma summu uzņēmumā neatklāja.

“Augstākie drošības standarti un iespējami mazāka ietekme uz vidi bija būtiskākie apsvērumi tieši šo modeļu izvēlei. Jaunie betonvedēji aprīkoti ar virkni inovāciju un tehnoloģiju, kas būtiski palielina drošību uz ceļa, uzlabo manevrētspēju būvlaukumā, nodrošina ergonomiskus darba apstākļus transportlīdzekļa vadītājiem un palielina pārvadājumu efektivitāti,” skaidroja “Schwenk Latvija” valdes loceklis, Betona un minerālmateriālu biznesa vienības direktors Jegors Golubevs.

"Schwenk Latvija" jaunie betona vedēji

Savukārt “Domenikss” Kravas automobiļu tirdzniecības un mārketinga vadītājs Aivis Zapereckis norādīja, ka tik apjomīgs specializētā betona piegādes autotransporta flotes atjauninājums ir rets notikums.

“Pēdējos desmit gados specializēto dažādu veidu jaunu celtniecības kravas automobiļu tirgus Latvijā bija ļoti zemā līmenī. Pa šiem gadiem autobūvē ir notikušas lielas pārmaiņas digitalizācijas ziņā, kā arī īstenojot Eiropas Savienības ekoloģijas un drošības normu pieauguma prasības,” piebilda Zapereckis.

Jaunie betonvedēji ir viena no “Schwenk Latvija” tuvāko gadu investīcijām ietekmes uz vidi mazināšanai, piebilda kompānijā.

“Schwenk Latvija” 2018.gadā strādāja ar 86,924 miljonu eiro apgrozījumu un guva 5,947 miljonu eiro peļņu. Uzņēmuma finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti.

LETA jau vēstīja, ka 2019.gada februārī, investējot 340 miljonus eiro, Vācijas uzņēmums “Schwenk Group” paplašināja pārstāvniecību Eiropā – uzņēmums iegādājās virkni aktīvu Baltijā un Ziemeļvalstīs, tostarp “Cemex” Latvijā.

Citi Latvijā iegādātie aktīvi ir sešas betona ražotnes, četri minerālmateriālu ieguves karjeri, divi cementa izejmateriālu ieguves karjeri, viens ostas un viens sauszemes transporta terminālis.

Darījums ietver arī līdzdalību aptuveni 38% apmērā vienā cementa rūpnīcā Jaunakmenē, Lietuvā, ar ražošanas jaudu aptuveni 1,8 miljoni tonnu gadā, kā arī eksporta biznesa virzienu uz Igauniju.

Līdz ar Latvijas biznesa vienību “Schwenk” iegādājās arī trīs importa termināļus Somijā, četrus importa termināļus Norvēģijā un četrus importa termināļus Zviedrijā.

Reklāma
Reklāma

Cementa ražošana Brocēnos sākās 1938.gadā, uzbūvējot tolaik lielāko un mūsdienīgāko rūpnīcu Latvijā un liekot pamatus jaunas pilsētas attīstībai. Iegādājoties starptautisko celtniecības materiālu piegādātāju uzņēmumu “RMC Group” 2005.gada martā, “Cemex” kļuva par Brocēnu cementa ražotnes īpašnieku.

2010.gadā “Cemex” sāka ražošanu pilnībā no jauna uzbūvētajā Brocēnu cementa rūpnīcā, kuras izveidē tika investēti 300 miljoni eiro. Iepriekš Brocēnu cementa rūpnīcas jauda bija 600 000 tonnu gadā, savukārt jaunā rūpnīca spēj saražot 1,6 miljonus tonnu cementa gadā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.