LA apskats: LTV orgasms, harismas apburtais Rimšēvičs, Operācija “i” 6
Latvijas Televīzijas orgasms
“Orgasms ikvienam!” skanēja Latvijas Televīzijas ēterā reklāmas pauzē, kad trešdien raidījumā “Tieša runa” par Latvijas banku nelaimēm tika pratināti premjers, KNAB priekšnieks, FKTK vadītājs un citi. “Orgasma gels man palīdz sasniegt orgasmu!” reklāmā seksīgi dūdoja jauna sieviete.
“Pulkstenis bija 21.48, kad mana desmitgadīgā meita reklāmas iespaidā jautāja – kas ir orgasms… Lūdzu, LTV konsultējiet, ko man viņai teikt?! Jo viņa skatījās raidījumu, lai spētu ar mums sarunāties par Rimšēviču. Ja bērns iet gulēt desmitos, vai viņam ir pirms tam jāredz orgasma līdzekļu reklāma sabiedriskajā televīzijā?” tā tviterī jautāja Baiba Strautmane. Daži viņai atbildēja – ja bērns jau runā par dzīves jēgu un politiku, droši var ar viņu runāt arī par orgasmu. “Nu, ja var par Rimšēviču, tad var arī stāstīt par orgasmu,” piebilda kāds tviterlietotājs.
Savukārt kungs ar segvārdu “SdnamrAValdbergS” izsaucās: “Ak, Dies, to tak pirms 100 gadiem jau žurnāls “Zīlīte” izstāstīja!” Šo pašu skatītāju pirms pāris dienām vairāk bija sadusmojusi Latvijas Televīzijas cita dīvainā plānošana – ģimenes filma “Vectēvs, kas bīstamāks par datoru” LTV tika rādīta svētdienas vakarā plkst. 21.35 un beidzās gandrīz pusnaktī. “Vai jums neviens nevar pastāstīt, ka tajā laikā bērni dodas gulēt, jo no rīta plkst. 7 uz skolu un bērnudārzu jāceļas?” viņš vaicāja televīzijas satura viedotājiem.
Par to, ka šiem LTV ļaudīm prātā joki vai galvā putra, liecina fakts, ka arī pirms šīs bērnu auditorijai paredzētās filmas bija jau pieminētā orgasma reklāma. Bet varbūt tomēr tie nav joki? Varbūt sabiedriskajā televīzijā ir gudri režisori? Ne velti LTV skatītāji secināja, ka labi režisēts bija arī laiks “Norvik bankas” reklāmai tūlīt pēc raidījuma “Tieša runa”, kurā runāja par banku problēmām…
Varbūt sabiedriskās televīzijas ļaudis sākuši priekšspēli – nokaitina skatītājus ar reklāmām, rada sabiedriskās domas berzi un tad cer uz gaidīto “orgasmu” – LTV atbrīvošanu no reklāmām un pēc tam papildu miljonus eiro no valsts.