
Šausminoša pieredze lidojuma laikā: lidmašīnā liek sēdēt blakus līķim 0
Kādam austrāliešu pārim ilgi gaidītais sapņu ceļojums uz Venēciju pārvērties par šausmām, kad “Qatar Airways” lidojuma laikā viņiem blakus “nosēdināts” miris pasažieris, vēsta BBC.
Mičels Rings un Dženifera Kolina bija ceļā uz Venēciju, taču lidojuma laikā no Melburnas uz Dohu pēkšņi nomirusi kāda sieviete, kas sēdēja netālu no viņiem.
Intervijā “Channel 9” raidījumam “Current Affair” Rings pastāstīja, ka stjuarti reaģējuši “acumirklī”, kad sieviete sabruka, bet “diemžēl dāmu neizdevās glābt”.
“Personāls mēģināja pārvietot viņas ķermeni uz biznesa klasi, taču viņa bija diezgan liela auguma, un viņi nevarēja viņu iznest caur eju,” vīrietis stāstīja.
Viņš stāstīja, ka stjuarti pamanījuši brīvās vietas viņam blakus un lūguši viņu pārsēsties:
“Viņi teica: ‘Vai varat, lūdzu, pārsēsties?’ Es atbildēju: ‘Jā, protams, nekādu problēmu’.”
“Tad viņi novietoja mirušo uz sēdekļa, kurā es iepriekš sēdēju,” viņš stāstīja.
Kamēr Kolinai tika dota iespēja pārsēsties uz citu vietu, Ringam šāda iespēja netika dota, lai gan salonā bija brīvas vietas.
Kad lidmašīna pēc četru stundu lidojuma nolaidās, pasažieriem tika lūgts palikt savās vietās, līdz lidmašīnā ieradās mediķi un policija.
Pāris uzsver, ka aviokompānijām ir jābūt skaidram protokolam šādās situācijās:
“Mums vajadzēja piedāvāt atbalstu – pajautāt, vai jums ir nepieciešama palīdzība, vai vēlaties saņemt psiholoģisko atbalstu.”
Sieviete notikušo raksturoja kā traumatisku pieredzi: “Mēs pilnībā saprotam, ka aviokompānija nav atbildīga par šīs sievietes nāvi, taču tai ir jābūt skaidrai procedūrai, kā šādos gadījumos parūpēties par citiem pasažieriem.
Tikmēr “Qatar Airways” paziņojumā teikts: “Pirmkārt un galvenokārt, mēs domās esam kopā ar pasažieres, kura diemžēl nomira mūsu lidojuma laikā, ģimeni.
“Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām un stresu, ko šis incidents varēja radīt, un pašlaik sazināmies ar pasažieriem saskaņā ar mūsu politiku un procedūrām.”